Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Marketing

Poptávka po menších influencerech stoupá. Pro followery jsou autentičtí

Pavel Hejkrlík28. 6. 202027. 10. 2020

Autentičnost, dobrá práce s vlastní komunitou a nižší cena jsou hlavními aspekty, které přesvědčují firmy, že marketing s pomocí mikroinfluencerů má stále větší smysl a důležitost.

Jubilejní desátý rok existence slaví letos sociální síť Instagram. Právě ta, společně s kanálem YouTube, patří mezí hlavní média, která dala vzniknout segmentu influencer marketingu. S rozvojem sociáních sítí totiž vyrostla celá generace lidí, kteří se pro nákupní chování na internetu nechají ovlivnit influencery, které na sítích cíleně sledují.

ČTĚTE TAKÉ
VIDEO: „Každý z nás má svá malá hříšná tajemství.“ Pornhub zpovídá páry

Pro značky však do budoucna představují zajímavý potenciál takzvaní mikroinfluenceři, tedy lidé, kteří mají počet sledujících v jednotkách či nižších desítkách tisíc lidí. Většinou jsou úzce zaměřeni na nějakou oblast — fitness, food, módu či kosmetiku. Jejich výhodu je, že jejich followeři je vnímají autenticky. „Mikroinfluenceři mají větší míru zapojení a silnější impresi. Jsou však na CPM (cost per thousand impressions) většinou
dražší (někdy i několikanásobně) oproti influencerům.

Mikroinfluencery většinou volíme tehdy, pokud cílem kampaně je zvýšení
loajality, nebo třeba komunikování složitějších témat,” popisuje Petr Srna, CEO firmy World Of Online (WOO).

Pro značky představují mikroinfluenceři možnost, jak zasáhnout i  vyhraněnější niche publikum. Zájem značek o podobné spolupráce roste, což ještě urychlila opatření kolem koronaviru. V posledních třech letech se počet vyhledávání spojení influencer marketing na Googlu zvýšil o 1 500 procent. Podle studií by objem trhu měl v roce 2020 dosáhnout deseti miliard dolarů a celý segment v budoucnu dvouciferně poroste.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 29. června 2020. Předplatit si ho můžete zde.

×

Tužme se, národe! vyzývají Sokolové. „ČOV téma zvedl a my jsme řešení“

Starší článek

HLAVICA: Smrtnost soutěží v době covidové

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více