Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Podcast roku: anketu ovládly pořady Vyhonit ďábla a Vinohradská 12

Redakce MAM10. 6. 202010. 6. 2020

Ve středu 10. června vyhlásila mediální skupina Active Radio vítěze 2. ročníku soutěže Podcast roku. Sekci Autorský podcast ovládl pořad Vyhonit ďábla, v kategorii Veřejnoprávní podcast pak jednoznačně zvítězil zpravodajský pořad Vinohradská 12 z dílny Českého rozhlasu. Letošní ročník proběhl celý online – jak hlasování, tak i vyhlášení výsledků.

„Velmi nás potěšil letošní velký zájem o soutěž Podcast roku jak ze strany hlasujících, tak ze strany samotných tvůrců,“ komentoval soutěž Lubor Zoufal, head of digital and strategic development společnosti Active Radio. V rámci Autorského podcastu obdržel nejvíce hlasů podcast Vyhonit ďábla, zaměřený na popírání sexuálních tabu, druhou příčku obsadila společenská Linka Terezy Salte a Karla Kováře, třetí místo připadlo pořadu nejen o sportovní tématice Tak určitě.

PSALI JSME
Konference DIGIMEDIA 2020 se přesouvá na podzim. Kvůli viru i přechodu na DVBT-2

„Výsledky u podcastů od soukromých médií se měnily do poslední chvíle podle toho, jak tvůrci vyzývali posluchače k zapojení do soutěže,“ dodal Lubor Zoufal. V kategorii Veřejnoprávní podcast obsadily všechny tři medailové pozice pořady Českého rozhlasu. S velkým náskokem zvítězila zpravodajská Vinohradská 12, stříbro získala zábavná girl talk Buchty a bronz si odnesl Host Lucie Výborné.

„Je vidět, že oblíbené jsou mezi posluchači nejen formáty, které vznikly jako původní podcasty jako první zpravodajský podcast Vinohradská 12 nebo zábavný girl talk Buchty. Ale vyhledávané jsou rovněž rozhovory v pořadu Host Lucie Výborné, který je vlajkovou lodí v lineárním vysílání,“ uvedla za Český rozhlas šéfredaktorka Radia Wave a členka odborné poroty Podcast roku Iva Jonášová. U odborné poroty rovněž zabodovala Vinohradská 12, druhou příčku pak udělila porota rozhovorům Tomáše Jirsy a Michala Půra Insider a třetí podcastu Petra Máry, zabývajícímu se technologiemi a osobním rozvojem.

„Pro všechny výherce máme připravené hodnotné ceny. Vítězům prvních míst k tomu přidáváme ještě nabídku mediálního plnění v hodnotě 50 000 Kč na podporu jejich podcastů, rozhovor ve zpravodajském Rádiu Z a také v časopise Reflex,“ doplňuje Lubor Zoufal.

×

Šéf D&AD odstoupil. Kvůli „dramatickým“ dopadům koronaviru

Starší článek

Eventy přežijí, jen budou o něco menší a opatrnější

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více