Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Propad tisku. Krize srazila prodeje deníků i o desítky procent, nejvíce trpěl Sport

Vojtěch Lhota5. 6. 20203. 7. 2020

Neprodávanějším českým deníkem zůstal Blesk, přestože oproti stejnému období loni jeho čísla klesly o celou čtvrtinu. Koronavirová krize nejvíce zasáhla čísla Sportu, vyplývá z dubnových dat zveřejněných Kanceláří ověřování nákladu tisku ABC ČR.

Pandemie v měřeném období prakticky zastavila veškeré sportovní zápolení, a tak prudce spadly prodeje deníku Sport – na 16 385. Ve srovnání s dubnem 2019 to byl pokles téměř o 50 %, oproti březnu 2020 pak o 25 %.

Krizi naopak nejlépe čelily Deník, Právo a Aha. Ty udržely mínusová čísla meziměsíčních změn do tří procent.

Duben 2020Březen 2020Meziměsíční změnaDuben 2019Meziroční změna
Blesk141 789 152 759 -7,2% 188 939 -25,0%
MF Dnes93 955 100 954 -6,9% 111 572 -18,7%
Deník88 817 91 486 -2,9% 103 063 -15,8%
Právo58 138 59 853 -2,9% 66 581 -12,7%
Aha!35 151 36 035 -2,4% 43 508 -19,2%
Lidové noviny25 827 29 450-12,3% 33 011 -21,8%
Hospodářské noviny25 929 28 386 -8,7% 32 757 -20,8%
Sport16 38522 135 -25,6% 31 525 -48,0%

×

Agentura Proficio převzala studio Porta Design. „Bylo třeba naše služby posunout“

Starší článek

Babiš vs. Bison & Rose. Premiér musí svá tvrzení prokázat, soud se vrací na začátek

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více