Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Lindex otevírá první outletovou prodejnu v Česku. Nabízí až 70% slevy

Redakce MAM8. 6. 20208. 6. 2020

Mezinárodní módní řetězec Lindex otevřel ve středu 3. června svou první outletovou prodejnu v České republice. Zákazníci outletového centra Fashion Arena Prague Outlet tak mohou nově navštívit pop-up obchod s dámským a dětským oblečením, ve kterém naleznou kolekce se slevami až 70 % oproti běžným maloobchodním cenám.

„Jsme rádi, že našim zákazníkům můžeme nyní udělat radost otevřením nového obchodu. Lindex nabízí inspirativní a cenově dostupnou módu ženám, které se rády obklopují krásným oblečením a zajímají se o aktuální trendy. Značka je velice vyhledávanou i díky svým dětským kolekcím,“ uvádí důvody zahájení spolupráce Lenka Čapková, ředitelka Fashion Arena Prague Outlet.

ČTĚTE TAKÉ
VIDEO: Dobré věci stojí za to objevit. Starobrno uvádí kampaň na řemeslná piva

„Zároveň se nám líbí příslib společnosti ohledně udržitelnosti. Lindex se snaží udělat něco pro budoucí generace – v rámci své produkce respektuje ženy, planetu a lidská práva,“ dokončuje výčet.

Lindex je módní značka, která vznikla před více než 60 lety jako výrobce spodního prádla ze švédského Alingsås. V Česku má v tuto chvíli 18 kamenných obchodů, ve Fashion Arena Prague Outlet nyní značka otevřela osmou pražskou prodejnu. Svým sortimentem se aktuálně zaměřuje na ženy a jejich děti.

×

Kdo bude mluvčím roku? PR Klub spouští letošní nominace

Starší článek

POPAI Awards se letos ruší. Marketingová soutěž ustoupila epidemii

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více