Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Kdo bude mluvčím roku? PR Klub spouští letošní nominace

Redakce MAM8. 6. 20208. 6. 2020

V pondělí odstartovaly nominace do letošního ročníku ocenění Mluvčí roku. I letos budou přední odborníci českého PR a zkušení novináři rozhodovat o tom, kdo si odnese prestižní oborovou cenu v kategoriích Nejlepší mluvčí veřejného sektoru, Nejlepší mluvčí soukromého sektoru a PR tým roku. Ocenění vyvrcholí na podzim galavečerem s vyhlášením vítězů.

„Pozice mluvčích, PR manažerů či ředitelů komunikace a vnějších vztahů je dnes bez diskuze funkcí strategickou. Jejich znalost postupů a nástrojů pro komunikaci a budování reputace firem či úřadů a jejich produktů a služeb je totiž nezastupitelná,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru oborové organizace PR Klub, která je vyhlašovatelem ocenění Mluvčí roku. PR Klub sdružuje profesionály v oblasti komunikace a public relations především z řad zadavatelů a jeho členy jsou téměř dvě stovky předních expertů v oboru.

„Posláním ocenění Mluvčí roku je vyzdvihnout ty nejlepší profesionály svého oboru a také nejsehranější PR týmy. Chceme tím mimo jiné ocenit kvalitu jejich práce spojenou s dodržováním etických principů a standardů profese. Věřím, že všichni nominovaní i ocenění přispívají k pozitivnímu vnímání této nelehké práce veřejností a jsou inspirací pro ostatní kolegyně a kolegy,“ vysvětluje Martin Opatrný, předseda sekce mluvčích PR Klubu.

  • Martin Kavka
  • Václav Bálek
  • PR tým – Letiště Praha

V loňském roce se Nejlepším mluvčím veřejného sektoru stal Martin Kavka, mluvčí pražských hasičů. Ocenění za Nejlepšího mluvčího soukromého sektoru si odnesl Václav Bálek z pojišťovny Allianz. Titul PR tým roku putoval do společnosti Letiště Praha.

Ocenění navazuje na tradici svého předchůdce, oborového ocenění Tiskový mluvčí roku, které organizoval od roku 2003 Český klub mluvčích společně s Komorou Public Relations. Slavnostní vyhlášení vítězů se uskuteční na podzim tohoto roku v Galerii kavárny Louvre.

Vybrané kandidáty lze nominovat na odkazu zde.

×

VIDEO: Dobré věci stojí za to objevit. Starobrno uvádí kampaň na řemeslná piva

Starší článek

Lindex otevírá první outletovou prodejnu v Česku. Nabízí až 70% slevy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více