Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

„Fotky bývají matoucí.“ Bezrealitky nabízí virtuální prohlídky bytů

Redakce MAM19. 6. 202019. 6. 2020

Služba Bezrealitky představila virtuální prohlídky bytů, které mají být mezikrokem k plné digitalizaci nájemního procesu.

Novinka v podobě inovovaných virtuálních prohlídek dokáže zvýšit až trojnásobně relevanci zájemců a majitelům zároveň ušetří čas při prezentaci jejich bytu.

„Počítali jsme, kolik času majiteli zabere příprava podkladů k inzerovanému bytu. Časově i finančně nejnáročnější částí celého procesu jsou paradoxně kvalitní fotografie. Pokud majitel chce, aby měly výpovědní hodnotu a dobře popsaly prostor, musí si dát opravdu záležet,“ zmiňuje Hendrik Meyer. „Z interních průzkumů zároveň víme, že právě fotky bývají často považovány za matoucí nebo klamavé a skutečný prostor zkreslují. Proto jsme se rozhodli inovovat naše virtuální prohlídky a trhu nabídnout nový jedinečný produkt.“

Virtuální prohlídka nemá plně nahradit osobní návštěvu místa. Pomůže však z vytipovaných bytů vybrat ty, kterým se vyplatí věnovat čas. Podle informací Bezrealitky při hledání bydlení lidé prochází průměrně 36 inzerátů, souběžně komunikují zhruba s 12 majiteli a jen o něco méně bytů navštíví osobně. Kvůli každé zbytečné prohlídce přitom zájemce obětuje zhruba 75 minut.

Cena začíná na 600 korunách, u největších bytů pak vyjde zhruba na 1400 korun. Objednat ji je možné v online centru služeb Bezrealitky, zpracování pořízených snímků proběhne v řádech hodin.

„Naším cílem je díky automatizaci a práci s relevantními daty plně digitalizovat nájemní proces tak, aby bylo možné kompletně připravit a pronajmout byt do jediného týdne. V minulosti jsme se k tomuto cíli přiblížili například automatickým generováním nájemních smluv nebo možností přímé domluvy mezi majitelem a zájemcem přes chat na webu nebo v naší mobilní aplikaci,“ zakončuje Meyer.

×

Seriál Ulice obnovuje natáčení. Herci podstoupili test na koronavirus

Starší článek

VIDEO: Náhrada za kampaně k olympiádě. ČOV dělá Čechy „Silnější pro život“

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více