Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

„Facebook zašel moc daleko.“ Viber s ním přeruší veškeré vztahy

Redakce MAM26. 6. 202026. 6. 2020

Porušování ochrany osobních údajů a neschopnost zamezit šíření nenávistné rétoriky ze strany Facebooku má za následek odstranění veškerého Facebook obsahu a nástrojů z aplikace Viber. Aplikace tak chce chránit svou více než jednu miliardu uživatelů.

Rakuten Viber, aplikace pro bezplatnou a bezpečnou komunikaci, oznamuje, že přeruší veškeré obchodní vztahy s Facebookem. Z aplikace bude odstraněn obsah z Facebooku, Facebook SDK a GIPHY. Rakuten Viber také ukončí veškeré kampaně na Facebooku a připojí se tak k rostoucímu hnutí #StopHateForProfit, které má za cíl bojkot technologického obra.

  • Djamel Agaoua, CEO Viber

V rámci protestů, které se v posledních týdnech odehrávají v USA, se spojilo šest organizací, mezi nimi Anti-Defamation League a NAACP, které vyzvali k zastavení reklamních kampaní na Facebooku v průběhu celého července z důvodu neschopnosti Facebooku omezit šíření nenávistné rétoriky. Pro Viber je neschopnost Facebooku zamezit tomuto trendu dalším problémem v řadě, který navazuje na případy jako skandál Cambridge Analytica, kdy došlo ke zneužití osobních dat 87 milionů uživatelů soukromou firmou. Výsledkem je rozhodnutí, že aplikace posune kampaň #StopHateForProfit ještě o krok dále a přeruší tak veškeré obchodní styky s Facebookem.

„Facebook nadále ukazuje, že nerozumí své roli v dnešním světě. Od zneužití osobních dat, přes nedostatečnou bezpečnost komunikace, až po neschopnost přistoupit k potřebným krokům, které by ochránily veřejnost od nenávistné rétoriky, Facebook zašel moc daleko. Nejsme ten, kdo rozhoduje o pravdě, ale to, že lidé trpí kvůli šíření nebezpečného obsahu, je skutečnost a společnosti k tomu musí zaujmout jasné stanovisko,“ řekl Djamel Agaoua, ředitel Viberu.

Kroky potřebné k odstranění veškerého budou podle očekávání dokončeny na počátku července 2020. Propagace nebo jakékoliv další útraty na Facebooku byly zastaveny s okamžitou platností.

×

VIDEO: „Bojím se odsouzení.“ Kampaně P&G bojují proti předsudkům

Starší článek

Veletrh Reklama Polygraf Obaly ustoupil koronaviru. Proběhne až za rok

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více