Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Cíleně podpoříme černé zaměstnance, slíbili šéfové britských agentur

Vojtěch Lhota5. 6. 20205. 6. 2020

Zástupci největší reklamních agentur ve Velké Británii v otevřeném prohlášení slibují solidaritu s černou komunitou a v rámci svého oboru se zavázali k boji s rasovou nerovností. Činí tak ve světle nepokojů, které propukly v USA po smrti Afroameričana George Floyda, jemuž ve městě Minneapolis v Minnesotě ukončil život bílý policista několikaminutovým zakleknutím na jeho krku.

K iniciativě se podpisem připojilo přes 200 šéfů britských agentur či platforem – včetně firem WPP, Publicis, Facebook, ITV či IPA.

„Události v USA nesmí být v našem odvětví podceňovány,“ píší reklamní manažeři, mezi jejichž klienty patří například Coca-Cola či McDonald. „Nerovnost je zakořeněna i ve struktuře našeho sektoru. A proto musíme podniknout kroky, kterými pomůžeme ke změně. Je třeba čelit předsudkům našich i předsudkům ostatních. V této kritické době je třeba upřednostňovat rozmanitost, rovnoprávnost a začleňování.“

ČTĚTE TAKÉ
Krizová komunikace Albertu: za likvidaci hnízd se za šest hodin omluvil

Podepsaní žádají všechny své kolegy, vedoucí představitele průmyslu, aby nyní cíleně podporovali černé talenty. Sami slibují dodržování následujících metod, jak být ve věci aktivní a zodpovědný:

  • Stanovit klíčové cíle v personálním zastoupení a sledovat dění ve firmě
  • Hovořit o rasismu a pomocí firemních kanálů sdílet odkazy a zdroje k boji proti němu
  • Umožnit zaměstnancům pochopit, co znamená “privilegia” bílých;
  • odsuzovat rasismus, kdykoliv se s ním setkají
  • Vytvořit bezpečné prostory, kde lze otevřeně a upřímně hovořit o rasismu se všemi účastníky
  • Použít firemní zaměstnanecké sítě a skupiny a vytvořit na nich tématické diskuse o rasismu
  • Sledovat zdraví vlastního týmu a naslouchat různým pohledům na problémy
  • Komunikovat s černými zaměstnanci
  • Mít zastoupení černých zaměstnanců na všech úrovních firmy;
  • Zajistit, aby agentura nevypracovávala kampaně, které podtrhující bílou nadřazenost

„Dnes, když říkáme jméno George Floyd, stojíme za všemi černými talenty v našem oboru,“ končí vyjádření.

×

Babiš vs. Bison & Rose. Premiér musí svá tvrzení prokázat, soud se vrací na začátek

Starší článek

Češi jsou kamenným obchodům věrní. Návštěvnost postupně roste

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více