Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Změny v české Coca- Cole. Šebová vede marketing, Němcová komunikaci

Redakce MAM19. 5. 202013. 8. 2020

Společnost The Coca-Cola Company Česká republika a Slovensko oznámila personální změny v oddělení marketingu. Petra Šebová od února vede marketing celého portfolia 13 nápojových značek. Novou ředitelkou komunikace, vztahů s veřejností a udržitelnosti se pak stala Veronika Němcová.

Petra Šebová přišla do společnosti The Coca-Cola Company ČR a SR již v únoru. Marketingová manažerka s sebou přináší 13 let odborných znalostí z globálních společností zaměřených na rychloobrátkové zboží. Do nového působiště přichází po šesti letech ve Philip Morris, kde vedla tým Consumer Engagement zaměřený na zákaznické zážitky z prostředí HORECA (hotely,restaurace,cafe) a eventy.

Ve své předchozí roli se starala o portfolio a strategii značek Philip Morris pro Českou republiku, Slovensko i Maďarsko. Její profesní životopis zahrnuje také práci pro Procter & Gamble a L’Oréal.

PSALI JSME
Ladislav Kučera je novým HR ředitelem SAP pro Česko. „Těším se na výzvy,“ říká

Němcová přichází z bankovního sektora

  • Veronika Němcová

Veronika Němcová zamířila do společnosti The Coca Cola Company ČR a SR z ING banky ČR, kde řídila oddělení komunikace a CSR. V pražské centrále banky ING působila poslední čtyři roky.

Do nové pozice v The Coca-Cola Company ČR a SR nastoupila začátkem května 2020 a bude mít na starost Českou a Slovenskou republiku. Jejím cílem je vedle jiného zvýšit povědomí o aktivitách společnosti a zaměřit se na posílení oblasti udržitelnosti a CSR, které patří mezí klíčové priority společnosti The Coca-Cola Company celosvětově. V nové pozici bude úzce spolupracovat s partnerskou „bottlerskou“ (plnírenskou) společností Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, výrobcem a distributorem nápojů společnosti The Coca-Cola Company.

Absolventka Vysoké školy ekonomické v Praze působila v rámci své profesní dráhy kromě bankovnictví také v oboru telekomunikací, médií a CSR. Měla mimo jiné na starost marketingové vedení produktů značky National Geographic v České a Slovesné republice.

×

AdForum ocení nejkreativnější reklamy roku. Ceny PHNX předá v červenci

Starší článek

Univerzita Palackého vytvořila databázi kreativců. Má oživit místní ekonomiku

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více