Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Donio
Marketing

Miton napumpuje miliony do sbírkové platfromy Donio. Pomůže jí s rozvojem

Pavel Hejkrlík11. 5. 202012. 5. 2020

Tuzemská investiční skupina Miton, která stojí za rozvojem řady českých e-commerce projektů, podpoří několika miliony korun tuzemskou platformu na organizaci prospěšných sbírek Donio.

Ta o sobě dala vědět hned v prvních týdnech koronakrize, neboť se na ní během pouhého jednoho dne vybrala částka čtrnácti milionů korun na projekt CoroVent – tedy rozjetí výroby plicních ventilátorů z běžně dostupných materiálů a součástek.

Cílem Donia pro letošní rok bylo vybrat dvacet milionů korun. Aktuálně však přes všechny projekty vybral portál od 50 tisíc dárců sumu přes 46 milionů korun. Donio si ze zasílaných částek nebere žádnou provizi a na účet jednotlivých projektů přijde 100 procent vybrané částky. Projekt je financován dobrovolnými příspěvky dárků celé platformy. S dalším financováním pomůže právě Miton, který v projektu vidí velký společenský přesah.

Národ sobě verze 2020

„Pomohli jsme Davidovi sestavit extrémně talentovaný tým s vizí, že pomoc zespoda potřebuje razantní změnu. Když přidáme naše zkušenosti z e-commerce a obecně stavění online produktů, jsem přesvědčený, že v téhle oblasti můžeme dokázat velké věci. I za hranicemi Česka,“ říká Tomáš Hodboď z Mitonu.

Přes portál lze vypsat sbírku na nové dětské hřiště třeba v menší obci, pomoc mohou získat ale i matky samoživitelky a lidé mohou podpořit celou řadu dalších. „Umím si představit, že během pár let se na Donio mohou měsíčně vybrat stovky milionů korun jen v Česku. Takový Národ sobě ve verzi 2020,“ říká zakladatel Donia David Procházka. Rád by totiž Čechy naučil přispívat pravidelně a samozřejmě. 

A třeba některý projekt zaznamená úspěch jako 99letý válečný veterán Tom Moore ve Velké Británii. Ten se zařekl, že do svých stých narozenin pomocí chodítka přejde stokrát vlastní zahradu a z vybraných peněz podpoří britské zdravotníky. Video se stala internetovou senzací a sbírka nakonec vynesla téměř 29 milionů liber (skoro miliarda korun).

Zavřít reklamu

Značky Vichy a CeraVe sází na influencery. Kampaň spravuje agentura The Hive

Starší článek

Poptávka po herním zboží překonala Vánoce. Pomohla karanténa

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.