Hořkosladký čaj pro kritiky Pavlíny z MasterChef. „Přijďte zchladit emoce,“ vyzývá BB

18. 5. 2020 09:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Řetězec rychlého občerstvení Bageterie Boulevard v reakci na záplavu kritickým komentářů na sociálních sítích směrem k bagetě Pavlíny Lubojatzky (i její osobě) zařadila do své nabídky speciální ledový čaj s příchutí Extra Sour&Bitter, který má být primárně určen všem „zahořklým a vykyslým“.

Bageterie v kampani vyzývá ty, kteří nejsou spokojeni s Pavlíniným vítězstvím, aby přišli zchladit svoje emoce a dali šanci Vítězné bagetě, k níž si mohou koupit právě limitovanou edici ice tea za jednu korunu. 

Limitovaná edice hořkokyselého ice tea je součástí kampaně „Hej ty, už žádný hejty!“. Jejím cílem je reagovat s nadsázkou na někdy přehnané emoce, které se vyrojily po vítězství Pavlíny Lubojatzky ve výzvě soutěže MasterChef Česko a uvedení její bagety na pulty Bageterie Boulevard. Samotný ledový čaj je ochucen zázvorem a bitter sirupem z červených pomerančů. Jeho vývoj a uvedení na pulty stihla Bageterie v sedmi dnech. 

„Ice tea Extra Sour&Bitter je reakcí na hořkokyselou komunikaci ohledně Vítězné bagety, a to nejen na našem Facebooku. Chtěli bychom pozvat všechny, kteří hejtují, aby se přišli zchladit touto limitovanou edicí ledového čaje, zkusili objektivně zhodnotit chuť bagety a dali jí šanci,“ říká Martina Hájková, marketingová manažerka Bageterie Boulevard.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.