Bontonfilm dodá na Netflix dalších 70 českých filmů. Do vysílání zamíří postupně

14. 5. 2020 14:05

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Bontonfilm rozšíří nabídku českých filmů dostupných na VOD službě Netflix. Podle nové dohody uvede Netflix v České republice a na Slovensku 70 českých a slovenských filmů z nabídky Bontonfilmu pro internetovou distribuci. Do vysílání je bude uvolňovat postupně od druhé půlky června do konce roku.

Díky nové dohodě bude na Netflixu dostupná klasika ze zlatého fondu české kinematografie jako jsou Všichni dobří rodáci nebo Intimní osvětlení, komedie typu Vrchní prchni či S tebou mě baví svět, Tankový prapor i snímky z poslední doby, například Poslední aristokratka nebo Domácí péče režiséra Slávka Horáka, který v létě uvede do kin očekávaný film Havel.

„Domluvit a vytvořit tak rozsáhlý balík filmů je trochu alchymie, Netflix požaduje velkou pestrost žánrů a filmy pro různé diváky,“ prozrazuje ředitel Bontonfilmu Martin Palán. „Naše knihovna filmů je ale velice obsáhlá a na Netflix tak můžeme poslat pohádky, dramata, komedie, klasiku Karla Zemana z 50. let stejně jako filmy, které byly vloni uvedeny do kin,“ doplňuje Palán.

Hned po technickém zpracování těchto filmů, začne Bontonfilm a Netflix připravovat další balík titulů k uvedení.  

Všechny filmy budou dostupné i s anglickými titulky.

Bontonfilm spolupracuje se všemi službami v oblasti VOD, včetně GooglePlay, iTunes nebo právě Netflix.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.