Agentura Pábení opouští oblast marketingu. Chce se upínat k dlouhodobějším cílům

28. 5. 2020 16:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pábení již nebude tvořit reklamní obsah. V centru jejího zájmu však nadále zůstává design služeb a organizací, uvádí firma v tiskové zprávě. Centrální myšlenkou firmy je prý posun k tvorbě řešení s respektem k principům udržitelnosti a cirkulární ekonomiky.

„I jako marketéři jsme vždycky začínali u lidí. Řešení jsme hledali v průniku potřeb uživatele, firmy a technických možností. Začali jsme si ale uvědomovat, že nám to nestačí. Že chceme naše designérské schopnosti upínat k cílům, které se dívají za horizont kvartálu a metriky zisku jako jediného měřítka úspěchu,“ vysvětluje zakladatel firmy Roman Hřebecký.

PSALI JSME
„Pracovali jsme i s nedůvěrou veřejnosti.“ Za komunikací CleverMaps stojí PR.Konektor

„Kromě potřeb byznysu a uživatele je třeba brát v potaz i potřeby planety,“ píše agentura v tiskové zprávě, kde změnu oznamuje.

Do konce minulého roku tvořily obrat firmy celkem tři pilíře: design služeb a customer experience, změny strategických procesů a chování uvnitř organizací, a zatřetí právě marketingová komunikace. S posledním pilířem se však firma na online eventu 27. května oficiálně rozloučila.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.