Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

ZOOT hledá a odměňuje hrdiny v časech koronaviru. Nabídl jim 50 tisíc korun

Externí autor16. 4. 202016. 4. 2020

Módní e-shop ZOOT přichází se speciálním projektem #SKRYTIHRDINOVE, který odměňuje hrdiny v době koronavirové krize.

Firma příběhy lidí, kteří v časech šíření nebezpečného viru pomáhají, hledá a odměňuje. Na adrese http://skrytihrdinove.zoot.cz je pak zveřejňuje. Celkem jich je již na pět desítek. ZOOT hrdinům jako poděkování nabídl 50 tisíc korun.

Robert Vojáček ze ZOOT přibližuje, jak speciální projekt vznikl: „Ušili jsme 2500 roušek a postupně je rozdáváme našim zákazníkům, zároveň jsme švadlenkám a dobrovolníkům věnovali skoro 1000 triček jako materiál na roušky. Několik z nich přišlo o práci a jejich pozitivní přístup nás vážně dostal. Přemýšleli jsme, kolik vlastně takových hrdinů, o kterých se moc nemluví, je a jakým způsobem jejich příběhy poslat dál.“

Společnost přichází s výzvou: Znáte nějakého hrdinu, nebo se chcete podělit o svůj vlastní příběh? Napiště na [email protected] a připojte fotku „z bitevního pole“.

Podpořit hrdiny lze i finančně, a to nákupem samolepek a placek, které ZOOT vyrobil pro tuto příležitost. Kompletní výtěžek z prodeje samolepek a placek firma přes dárcovskou platformu „znesnáze21“ do sbírky Laskavost plodí laskavost od Nadačního fondu pomoci, kterou podpořil mj. i Tomáš Klus. Ta peníze rozdělí mezi hrdiny-dobrovolníky, kteří je použijí k úhradě nákladů za pohonné hmoty, občerstvení, potraviny nebo zdravotnický a další potřebný materiál.

×

Chcete být novináři? VOŠ publicistiky otevírá mediální on-line kurzy zdarma

Starší článek

CZC spouští nové pořady. GEEK News moderuje Alžběta Trojanová

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Košík.cz zkouší nový způsob komunikace. Sází na spoty food bloggerka …

Košík.cz v nové kampani vsadil na autorské spoty české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette. Video se bude objevovat napříč digitálními…
26. 1. 202126. 1. 2021
Média

Atmedia zahajuje spolupráci s M7 Group. Míří pod ni stanice …

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia zahajuje spolupráci se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Ikea letos v Česku přidá tři nová výdejní místa. Začne odkupovat …

Ikea Česká republika loni utržila 10,5 miliardy korun, což je v meziročním srovnání o 1,5 procenta méně. V roce 2021 otevře nové plánovací…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Agentura Better má tři nové klienty: MW-DIAS, Betters a Penguin Box

Kreativní agentura Better vstoupila do nového roku s trojicí nových klientů. Připravuje marketingové a komunikační strategie pro českou…
26. 1. 202126. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více