Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

ZOOT hledá a odměňuje hrdiny v časech koronaviru. Nabídl jim 50 tisíc korun

Externí autor16. 4. 202016. 4. 2020

Módní e-shop ZOOT přichází se speciálním projektem #SKRYTIHRDINOVE, který odměňuje hrdiny v době koronavirové krize.

Firma příběhy lidí, kteří v časech šíření nebezpečného viru pomáhají, hledá a odměňuje. Na adrese http://skrytihrdinove.zoot.cz je pak zveřejňuje. Celkem jich je již na pět desítek. ZOOT hrdinům jako poděkování nabídl 50 tisíc korun.

Robert Vojáček ze ZOOT přibližuje, jak speciální projekt vznikl: „Ušili jsme 2500 roušek a postupně je rozdáváme našim zákazníkům, zároveň jsme švadlenkám a dobrovolníkům věnovali skoro 1000 triček jako materiál na roušky. Několik z nich přišlo o práci a jejich pozitivní přístup nás vážně dostal. Přemýšleli jsme, kolik vlastně takových hrdinů, o kterých se moc nemluví, je a jakým způsobem jejich příběhy poslat dál.“

Společnost přichází s výzvou: Znáte nějakého hrdinu, nebo se chcete podělit o svůj vlastní příběh? Napiště na [email protected] a připojte fotku „z bitevního pole“.

Podpořit hrdiny lze i finančně, a to nákupem samolepek a placek, které ZOOT vyrobil pro tuto příležitost. Kompletní výtěžek z prodeje samolepek a placek firma přes dárcovskou platformu „znesnáze21“ do sbírky Laskavost plodí laskavost od Nadačního fondu pomoci, kterou podpořil mj. i Tomáš Klus. Ta peníze rozdělí mezi hrdiny-dobrovolníky, kteří je použijí k úhradě nákladů za pohonné hmoty, občerstvení, potraviny nebo zdravotnický a další potřebný materiál.

Zavřít reklamu

Chcete být novináři? VOŠ publicistiky otevírá mediální on-line kurzy zdarma

Starší článek

CZC spouští nové pořady. GEEK News moderuje Alžběta Trojanová

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.