Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Vždy jsme byli bráni za e-shopovou velmoc, říká zakladatelka Zásilkovny

Redakce MAM20. 4. 202027. 10. 2020

Současná situace na trhu výrazně napomáhá dalšímu rozvoji e-commerce, celý maloobchod se posouvá vstříc větší digitalizaci, tvrdí zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková a výkonná ředitelka holdingu Packeta. Loni skupina přepravila 19 milionů zásilek, meziročně šlo o 84procentní nárůst. Obrat skupiny dosáhl 1,3 miliardy korun. Do rozvoje technologií chce letos investovat vyšší desítky milionů korun, nebrání se ani případným akvizicím fintech start-upů.

Obchod se rychle přesouvá do onlinu, vzniká rekordně e-shopů. Jaké dopady to bude mít na maloobchod?

Současná situace nahrává větší míře digitalizace maloobchodu a v posledních dvou týdnech jsme zaznamenali větší zájem o registraci do systému Zásilkovny ze strany původně kamenných obchodníků. Jde o registrace nově vzniklých internetových obchodů, které využívají volně dostupných open source e-shopových systémů, například Prestashop, Magento, Opencard nebo Virtuemart. Obchodníci také často sahají po krabicových komerčních řešeních typu Shoptet, Fastcentrik nebo Eshop-rychle. Očekávám větší zájem o specialisty z řad online marketingu, jelikož kamenným obchodníkům jsou pojmy jako PPC nebo SEO vzdálené a budou hledat cesty, jak do nově vzniklého e-shopu přivést zákazníky. Česká republika byla vždy označována za e-shopovou velmoc, s našimi téměř 42 tisíci e-shopy jich máme nejvíce na počet obyvatel v Evropě. Budou vznikat další projekty pro podporu digitalizace maloobchodu. Zásilkovna připravuje podpůrný digitální program pro svá výdejní místa, kterých je celkově v Evropě přes čtyři tisíce.

  • Simona Kijonková

Jak současná opatření dopadla na výdejní místa? Skončí platby na dobírku?

Na co se chce do budoucna Zásilkovna soustředit?

V jakých segmentech vidí Simona Kijonková příležitosti?

Celý rozhovor si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 20. dubna 2020. Předplatit si ho můžete zde.

×

Jak k zákazníkům? Boost e-commerce je výzvou pro logistiku

Starší článek

Soukupův Týden se změnil v měsíčník. Periodicitu mění i časopis Exkluziv

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Česká televize spustí novou zpravodajskou relaci: poběží na programu ČT3

Každé všední dopoledne s tím nejdůležitějším z aktuálního dění ze světa i ze zahraničí. To je nová relace nazvaná Zprávy ČT3, která doplní…
28. 1. 202128. 1. 2021
Marketing

Vláda vybírá ze čtyř kreativních návrhů k očkovací kampani

Úřad vlády v polovině ledna přímo oslovil pět českých agentur, aby přišly s kreativními koncepcemi k očkovací kampani. Lhůta pro přihlášení tento týden…
28. 1. 202128. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
28. 1. 202128. 1. 2021
Média

SERIÁL O TV: Sledovanost a trendy v chování televizních diváků

Ve druhém díle seriálu o vývoji TV trhu během uplynulých deseti let se zaměříme na televizní sledovanost. Přiblížíme, jak televizi sledují mladší…
28. 1. 202128. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Téma bydlení bude v ČSOB komunikovat Andrea Vokálová
Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více