Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Vždy jsme byli bráni za e-shopovou velmoc, říká zakladatelka Zásilkovny

Redakce MAM20. 4. 202027. 10. 2020

Současná situace na trhu výrazně napomáhá dalšímu rozvoji e-commerce, celý maloobchod se posouvá vstříc větší digitalizaci, tvrdí zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková a výkonná ředitelka holdingu Packeta. Loni skupina přepravila 19 milionů zásilek, meziročně šlo o 84procentní nárůst. Obrat skupiny dosáhl 1,3 miliardy korun. Do rozvoje technologií chce letos investovat vyšší desítky milionů korun, nebrání se ani případným akvizicím fintech start-upů.

Obchod se rychle přesouvá do onlinu, vzniká rekordně e-shopů. Jaké dopady to bude mít na maloobchod?

Současná situace nahrává větší míře digitalizace maloobchodu a v posledních dvou týdnech jsme zaznamenali větší zájem o registraci do systému Zásilkovny ze strany původně kamenných obchodníků. Jde o registrace nově vzniklých internetových obchodů, které využívají volně dostupných open source e-shopových systémů, například Prestashop, Magento, Opencard nebo Virtuemart. Obchodníci také často sahají po krabicových komerčních řešeních typu Shoptet, Fastcentrik nebo Eshop-rychle. Očekávám větší zájem o specialisty z řad online marketingu, jelikož kamenným obchodníkům jsou pojmy jako PPC nebo SEO vzdálené a budou hledat cesty, jak do nově vzniklého e-shopu přivést zákazníky. Česká republika byla vždy označována za e-shopovou velmoc, s našimi téměř 42 tisíci e-shopy jich máme nejvíce na počet obyvatel v Evropě. Budou vznikat další projekty pro podporu digitalizace maloobchodu. Zásilkovna připravuje podpůrný digitální program pro svá výdejní místa, kterých je celkově v Evropě přes čtyři tisíce.

  • Simona Kijonková

Jak současná opatření dopadla na výdejní místa? Skončí platby na dobírku?

Na co se chce do budoucna Zásilkovna soustředit?

V jakých segmentech vidí Simona Kijonková příležitosti?

Celý rozhovor si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 20. dubna 2020. Předplatit si ho můžete zde.

×

Jak k zákazníkům? Boost e-commerce je výzvou pro logistiku

Starší článek

Soukupův Týden se změnil v měsíčník. Periodicitu mění i časopis Exkluziv

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

Poslední šance na přihlášku do Cannes Lions je právě teď!

Finálním termínem pro přihlašování prací do soutěže kreativní komunikace, médií a marketingu je 15. duben. Vyhlášení vítězů proběhne na festivalu, který se…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více