Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Restart cestovního ruchu. Lidé plánují vyrazit na dovolenou v Česku

Externí autor15. 4. 202016. 4. 2020

Téměř dvě třetiny populace Česka pravděpodobně vyrazí na letošní letní dovolenou nebo výlet po České republice, zhruba pětina již nyní ví, že v létě nikam nepojede. Vyplývá to z on-line průzkumu, který pro agenturu CzechTourism zpracovala společnost IPSOS.

„Přes čtyřicet procent Čechů nezačalo před vypuknutím pandemie letní dovolenou vůbec plánovat. Ti představují příležitost pro naplnění volných kapacit v regionech a na ně bude po uvolnění vládních opatření omezujících volný pohyb zaměřena naše marketingová kampaň na propagaci cestovního ruchu v Česku,“ uvedl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.

Pětina populace České republiky kvůli aktuální situaci s koronavirem letošní letní dovolenou zrušila nebo přestala plánovat úplně, osm procent lidí odložilo dovolenou na jiný termín a devatenáct procent ji prozatím nechalo zarezervovanou v původním termínu.

„Naše země je krásná, kvalita služeb roste a věřím, že Češi využijí letošní léto k tomu, aby začali znovu objevovat Česko a jeho příležitosti. Chceme lidi motivovat, aby jakmile to půjde, začali opět cestovat v rámci ČR, a podpořili tím domácí ekonomiku. Pracujeme na programu, jehož smyslem je restartování celého odvětví cestovního ruchu a poskytnout lidem benefit ve formě poukázek na dovolenou u nás doma,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.

Domácí dovolenou či výlet plánují více mladí ve věku 18–26 let (72 %) a vysokoškolsky vzdělaní lidé (76 %). Rozhodně přesvědčeni o tom, že na tuzemskou dovolenou vyrazí jsou pak častěji lidé z Prahy (36 %).

View this post on Instagram

Praha jako Paříž. Nová kampaň @visitcz na podporu domácího cestovního ruchu. #marketing #tourism #prague #paris #czechtourism

A post shared by Marketing & Media (@marketingamedia) on Apr 10, 2020 at 2:46am PDT

Na domácí dovolenou či výlet nepojedou častěji lidé ve věku 54–65 let. Ti také častěji uvádí, že nebudou mít vzhledem k současné situaci na dovolenou dostatek financí.

×

Česká filharmonie má nový vizuální styl od Najbrta. Oranžovou nahrazuje modrá

Starší článek

Jak domněnky ničí kampaň aneb Proč se vyhnout stereotypům v reklamě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Přelomová dohoda. Google bude platit francouzským vydavatelům za obsah

Podpis rámcové dohody mezi Googlem a francouzskými vydavateli otevírá perspektivu vydavatelům také v dalších evropských zemích. Francouzská asociace…
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Unilever míří k spravedlivé společnosti, podpoře diverzity …

Společnost Unilever oznámila rozsáhlý soubor závazků a opatření, které pomohou vybudovat spravedlivější společnost s větší podporou rozmanitosti.
21. 1. 202121. 1. 2021
Lidé

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Novým šéfredaktorem webu eXtra.cz, spadajícího pod vydavatelství Extra Online Media, se od 1. ledna 2021 stal Jan Potměšil. Ve funkci…
21. 1. 202121. 1. 2021
Lidé

Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Christina Sulebakk byla dosud šéfkou HBO Europe, hrála zásadní roli při spuštění HBO ve Skandinávii, Španělsku a Portugalsku,…
21. 1. 202121. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více