Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Restart cestovního ruchu. Lidé plánují vyrazit na dovolenou v Česku

Externí autor15. 4. 202016. 4. 2020

Téměř dvě třetiny populace Česka pravděpodobně vyrazí na letošní letní dovolenou nebo výlet po České republice, zhruba pětina již nyní ví, že v létě nikam nepojede. Vyplývá to z on-line průzkumu, který pro agenturu CzechTourism zpracovala společnost IPSOS.

„Přes čtyřicet procent Čechů nezačalo před vypuknutím pandemie letní dovolenou vůbec plánovat. Ti představují příležitost pro naplnění volných kapacit v regionech a na ně bude po uvolnění vládních opatření omezujících volný pohyb zaměřena naše marketingová kampaň na propagaci cestovního ruchu v Česku,“ uvedl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.

Pětina populace České republiky kvůli aktuální situaci s koronavirem letošní letní dovolenou zrušila nebo přestala plánovat úplně, osm procent lidí odložilo dovolenou na jiný termín a devatenáct procent ji prozatím nechalo zarezervovanou v původním termínu.

„Naše země je krásná, kvalita služeb roste a věřím, že Češi využijí letošní léto k tomu, aby začali znovu objevovat Česko a jeho příležitosti. Chceme lidi motivovat, aby jakmile to půjde, začali opět cestovat v rámci ČR, a podpořili tím domácí ekonomiku. Pracujeme na programu, jehož smyslem je restartování celého odvětví cestovního ruchu a poskytnout lidem benefit ve formě poukázek na dovolenou u nás doma,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.

Domácí dovolenou či výlet plánují více mladí ve věku 18–26 let (72 %) a vysokoškolsky vzdělaní lidé (76 %). Rozhodně přesvědčeni o tom, že na tuzemskou dovolenou vyrazí jsou pak častěji lidé z Prahy (36 %).

View this post on Instagram

Praha jako Paříž. Nová kampaň @visitcz na podporu domácího cestovního ruchu. #marketing #tourism #prague #paris #czechtourism

A post shared by Marketing & Media (@marketingamedia) on Apr 10, 2020 at 2:46am PDT

Na domácí dovolenou či výlet nepojedou častěji lidé ve věku 54–65 let. Ti také častěji uvádí, že nebudou mít vzhledem k současné situaci na dovolenou dostatek financí.

×

Česká filharmonie má nový vizuální styl od Najbrta. Oranžovou nahrazuje modrá

Starší článek

Jak domněnky ničí kampaň aneb Proč se vyhnout stereotypům v reklamě

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

Sportisimo pokračuje s mediální agenturou PHD

Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování médií pro sportovní řetězec Sportisimo. Ten aktuálně expanduje a zároveň zvětšuje je svou…
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více