Projekt Fandíme řemeslu má nový web. Živnostníkům pomáhá přežít krizi

17. 4. 2020 11:04

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou podobu svého webu spustil projekt Fandíme řemeslu, který zastřešuje Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR). Jeho návštěvníci se dovědí, jak se řemeslníci vyrovnávají s koronavirovou krizí, najdou zde také užitečné rady a doporučení.

„V loňském roce jsme se s vedením Asociace rozhodli vdechnout projektu nový život, současná podoba stránek fandimeremeslu.cz je logickým pokračováním této snahy,“ říká garant projektu Josef Jaroš, většinový vlastník české poradenské skupiny APOGEO.

Se svými zkušenosti s řešením nedostupnosti respirátorů, které potřebuje ke své práci, se portálu například svěřil malíř a lakýrník z Valašského Meziříčí Jiří Hricišin.

Iniciativa Zachraň hospodu vybrala za první týden sedm milionů korun

Na webu je umístěn také přehled akcí, které cechy připravují a na které zvou nejen své členy, ale i veřejnost.

„Dlouhodobě usilujeme o zlepšení podmínek pro živnostenské podnikání a zvýšení prestiže řemesla,“ podotýká členka představenstva a generální ředitelka AMSP ČR Eva Svobodová s tím, že projekt Fandíme řemeslu je jedním z projevů tohoto úsilí a dlouhodobě patří k nejúspěšnějším aktivitám Asociace.

„Věřím, že se řemeslníkům podaří tuto těžkou dobu překonat, a to jak s pomocí vládních opatření, tak s naší podporou. Nejdůležitější ale bude jejich vlastní přístup,“ dodává Svobodová.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.