Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Retail

Nový e-shop nabízí potraviny určené restauracím. Dodavatelé během krize neměli odbyt

Externí autor29. 4. 20201. 8. 2021

Prémiové a běžně nedostupné potraviny, které doposud byly určeny pro gastropodniky, si mohou nyní pořídit také běžné domácnosti. Online platforma pro gastrobyznys Uget, kterou využívají restaurace jako La Bottega Linka, Aromi, La Finestra di cucina, Smetana Q Cafè, Bad Jeffs BBQ, spouští nový e-shop s potravinami. Uget aktuálně spolupracuje s více než 200 dodavateli zahraniční i lokální produkce a nyní spouští novou variantu online prodeje potravin, která vedle tradičních potravin nabízí třeba také jehněčí maso, selata i luxusní alkohol.

Český startup Uget, který provozuje gastronomickou platformu na nákup a prodej zboží mezi dodavateli a restauracemi, spouští vlastní e-shop s potravinami. Běžně nedostupné suroviny, ke kterým doposud měly přístup převážně gastronomické podniky, tak nově přináší i běžné veřejnosti. Zákazník na Uget Shop nakupuje přímo od velkododavatelů bez prostředníka.

Po Zachraň hospodu vzniká iniciativa Zachraň firmu. Pomůže podnikatelům

„Tím, že umožníme prodávat napřímo bez prostředníků, mohou dodavatelé prodávat i prémiové zboží za ceny, na které by se ve specializovaných obchodech normální spotřebitelé nedostali. Navíc takto získají přístup i k produktům, které běžné supermarkety ani nenabízejí,“ vysvětluje Ilya Ivanov, zakladatel a CEO startupu Uget. Českým zákazníkům se tak rozšíří možnosti o zboží, které mohou do svých domácností zakoupit, a podpořit tak lokální dodavatele.

Nové možnosti pro domácnosti i gastronomii

V sortimentu nakupující naleznou například jehněčí a jelení maso, celé sele či uruguayské steaky. Nabídka zahrnuje i veganské produkty české značky Nemléko, italské minerální vody San Benedetto, vybraná česká i zahraniční vína, či luxusní alkohol, které nejsou běžně k dostání. Uget Shop nabízí také 100% ovocné PiuPiu sirupy, které doposud mohly objednávat pouze bary či restaurace.

„V nabídce jsou zatím produkty od našich partnerů. Dostupný sortiment stále rozšiřujeme a vyjednáváme spolupráci i s dalšími dodavateli. Pracujeme na tom, abychom platformu spustili maximálně plnohodnotně. Zapojit se přitom může prakticky kdokoliv, registraci zájemci naleznou na našem webu uget.cz,“ vysvětluje Ivanov.

V současné chvíli Uget využívá na 200 dodavatelů, jako jsou například Vino Markuzzi (exkluzivní dodavatel Italských vín a alkoholu), Blanc de Blancs, které spoluvlastní Aleš Pokorný, lídr v oblasti našich sommelierů.

Zmírnění dopadu krize

Aby se zboží dostalo k zákazníkovi, využívá Uget k distribuci dodavatelů i partnerských restaurací. Dodavatelé skrze své závozníky doručí nákup přímo do domácnosti nebo některé partnerské restaurace, takzvaného Hubu. Ten pak slouží jako výdejní místo. Cílem je dostat více lidí do restaurací, což by mohlo pomoci k získání nových zákazníků i vytížení pracovních sil podniků.

„Celá myšlenka vznikla v době koronavirové karantény. Restaurace zavřely provoz a dodavatelé najednou neměli odbyt. Proto jsme do rovnice Uget přidali i běžné spotřebitele. Výsledkem je, že dodavatelé mají komu prodávat, restaurace si budují kontakt se zákazníky a lidem se otevírá zajímavý sortiment,“ vysvětluje Ilya Ivanov. Očekává totiž, že dopad pandemie na gastrosegment bude trvat déle, a za Uget vidí možnost, jak mohou gastronovmické provozy i delší krizi překonat.

Zavřít reklamu

Média informují o covid-19 příliš, míní Češi. Klíčovým zdrojem jsou ČT a Novinky.cz

Starší článek

Šéfem externí komunikace Vodafonu se stal Luštinec, zastupuje ho Šantorová

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.