Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

MALL Pay rozvíjí affiliate program, navyšuje odměny pro partnery

Externí autor21. 4. 202021. 4. 2020

Fintech MALL Pay, který nabízí nástroje pro snadné placení na internetu, rozšiřuje svůj affiliate program. Do konce dubna výrazným způsobem navyšuje platby pro zapojené partnery, zároveň přidává věcné odměny pro ty nejúspěšnější. Cílem MALL Pay je, i díky zapojení nových služeb, zdvojnásobit počet partnerů do poloviny roku.

Affiliate partneři v současné době dostávají dvousložkovou provizi. Za lead nyní MALL Pay vyplácí 60 korun, provize z první objednávky je až do konce dubna navýšena na 200 korun (standardně 140 korun). Platnost cookies je nastavena na férových 30 dní. MALL Pay se přitom může chlubit konverzním poměrem kolem 8 %, a díky zapojení služeb pro běžnou denní potřebu – například gastronomických rozvozů – se u něj výrazně rozšiřuje potenciál pro akvizici nových zákazníků.

PŘEHLEDNĚ: Alza a Mall lídry. Investice e-shopů do TV reklamy vzrostly o 17 %

„Odložená platba, kterou MALL Pay nabízí ve více než 40 obchodech a online službách, je jednou z nejrychleji rostoucích platebních metod. Její role navíc roste s příchodem nových cílových skupin na internet,“ míní Tomáš Krásný, marketing manager MALL Pay. „Pro zapojení do partnerské sítě je tedy příhodná doba, ať už pro partnery cílící na skupinu maminek s dětmi, studenty nebo vyznavače akčního zboží a slevových akcí. I proto bychom rádi počet partnerů do konce pololetí zdvojnásobili.“

Affiliate program MALL Pay funguje od listopadu loňského roku v největší affiliate síti CJ provozované VIVnetworks. Momentálně je do něj zapojeno více než 60 partnerů a na provizích od začátku roku vyplatil desítky tisíc korun. MALL Pay nabízí především odloženou platbu, která odstraňuje jednu z bariér při nákupu – tedy samotnou platební transakci. Zároveň je hlavním konkurentem dobírky.

Uživatelé MALL Pay, mezi které se řadí především matky s dětmi nebo singles, nakupují výrazně častěji než běžní uživatelé e-shopů. Technologii MALL Pay využívají například e-shopy skupiny MALL Group, dopravce Leo Express, realitní portál Bezrealitky nebo třeba Košík pro svou službu HotovkyKošík.cz.

Zavřít reklamu

„Chceme změnit pohled na agentury našeho typu.“ Švec míří do Justmighty

Starší článek

Marketing Festival proběhne začátkem léta. Přednášky budou reflektovat krizi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.