Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

MALL Pay rozvíjí affiliate program, navyšuje odměny pro partnery

Externí autor21. 4. 202021. 4. 2020

Fintech MALL Pay, který nabízí nástroje pro snadné placení na internetu, rozšiřuje svůj affiliate program. Do konce dubna výrazným způsobem navyšuje platby pro zapojené partnery, zároveň přidává věcné odměny pro ty nejúspěšnější. Cílem MALL Pay je, i díky zapojení nových služeb, zdvojnásobit počet partnerů do poloviny roku.

Affiliate partneři v současné době dostávají dvousložkovou provizi. Za lead nyní MALL Pay vyplácí 60 korun, provize z první objednávky je až do konce dubna navýšena na 200 korun (standardně 140 korun). Platnost cookies je nastavena na férových 30 dní. MALL Pay se přitom může chlubit konverzním poměrem kolem 8 %, a díky zapojení služeb pro běžnou denní potřebu – například gastronomických rozvozů – se u něj výrazně rozšiřuje potenciál pro akvizici nových zákazníků.

PŘEHLEDNĚ: Alza a Mall lídry. Investice e-shopů do TV reklamy vzrostly o 17 %

„Odložená platba, kterou MALL Pay nabízí ve více než 40 obchodech a online službách, je jednou z nejrychleji rostoucích platebních metod. Její role navíc roste s příchodem nových cílových skupin na internet,“ míní Tomáš Krásný, marketing manager MALL Pay. „Pro zapojení do partnerské sítě je tedy příhodná doba, ať už pro partnery cílící na skupinu maminek s dětmi, studenty nebo vyznavače akčního zboží a slevových akcí. I proto bychom rádi počet partnerů do konce pololetí zdvojnásobili.“

Affiliate program MALL Pay funguje od listopadu loňského roku v největší affiliate síti CJ provozované VIVnetworks. Momentálně je do něj zapojeno více než 60 partnerů a na provizích od začátku roku vyplatil desítky tisíc korun. MALL Pay nabízí především odloženou platbu, která odstraňuje jednu z bariér při nákupu – tedy samotnou platební transakci. Zároveň je hlavním konkurentem dobírky.

Uživatelé MALL Pay, mezi které se řadí především matky s dětmi nebo singles, nakupují výrazně častěji než běžní uživatelé e-shopů. Technologii MALL Pay využívají například e-shopy skupiny MALL Group, dopravce Leo Express, realitní portál Bezrealitky nebo třeba Košík pro svou službu HotovkyKošík.cz.

×

„Chceme změnit pohled na agentury našeho typu.“ Švec míří do Justmighty

Starší článek

Marketing Festival proběhne začátkem léta. Přednášky budou reflektovat krizi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Predikce vývoje trhu zdarma? S využitím Share of search je to možné

Před pár měsíci jste zřejmě o Share of search (SOS) nevěděli nic. Nyní je tato metrika oslavovaná jako ta nejdůležitější, o níž jste kdy slyšeli.
21. 1. 202121. 1. 2021
Sport

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více