Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

L’Oréal v Česku a na Slovensku věnuje 75 tisíc produktů na boj s virem

Externí autor8. 4. 20208. 4. 2020

Společnost L´Oréal věnuje více než 75 000 produktů v České republice a na Slovensku, včetně hydro-alkoholových čistících gelů na ruce, nemocnicím, lékárnám, supermarketům, hypermarketům a drogériím. Opatření přijatá společností v České republice a na Slovensku jsou součástí širšího programu solidarity realizovaného skupinou L´Oréal v celé Evropě na podporu boje proti koronaviru.

„Chceme ukázat solidaritu s našimi místními komunitami, které čelí této mimořádné krizové situaci, a chceme vyjádřit vděčnost a podporu všem těm, kteří podnikají mimořádné kroky v boji proti této pandemii. Věřím, že je naší odpovědností přispívat ke kolektivnímu úsilí a jsem hrdá na to, že vidím mobilizaci a odolnost našich týmů, kteří se chtějí zapojit a pomoci v tomto bezprecedentním čase,“ řekla Brigitte Streller, generální ředitelka L´Oréal Česká republika a L´Oréal Slovensko.

Továrny L´Oréal již začaly s výrobou prostředků pod značkami La Roche-Posay, Garnier a L’Oréal Paris. Společnost je v následujících týdnech předá v počtu více než 75 000 kusů. Rozdávat bude nejen definfekční gely na ruce, obličejové masky, ale i další výrobky osobní hygieny.

×

Česká televize na Velikonoce vyjde vstříc věřícím. Odvysílá více bohoslužeb

Starší článek

Jak reagovat na krizi? Vznikla otevřená platforma pro sdílení tipů značek

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více