Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Influenceři mohou pomoci udržet vztah se zákazníky, firmy jsou ale opatrné

Jakub Křešnička6. 4. 20206. 4. 2020

Během omezení souvisejících s covid-19 tráví 45 procent lidí (GlobalWebIndex ) více času na sociálních sítích. Jejich prostřednictvím též více sledují „své“ influencery, kteří s fanoušky umějí komunikovat i v těžkých dobách. Influenceři tak značkám, jimž kvůli nouzovému stavu nedává tradiční inzerce smysl, mohou pomoci zasáhnout cílovou skupinu. I přesto jsou však společnosti v investicích opatrné a krize způsobená pandemií koronaviru se nevyhnula ani influencerům.

Kampaně napojené na eventy, kamenné obchody či venkovní akce se logicky ruší a to dopadá i na příjmy samotných influencerů. „Naši klienti z různých sektorů (kosmetika, cestování, móda, …) kampaně odkládají, protože některé v tuto chvíli opravdu nedávají smysl, a na jiné mají nyní zmrazené budgety. Nikdo neví, jak dlouho bude aktuální situace trvat, proto jsou kroky zatím krátkodobé. Kampaně jsou zmrazené na dva až tři týdny, a poté se uvidí, jak se situace bude vyvíjet,“ uvádí Tereza Salte, jejíž společnost Elite Bloggers zastupuje influencery a tvůrce podcastů.

Koronavirus změnil zažité zvyklosti on-line marketingu. Vojtěch Lambert z LCG New Media pro nás sepsal tipy, jak strategii přizpůsobit aktuální situaci. ⬇️⬇️⬇️

Zveřejnil(a) Marketing & Media dne Neděle 5. dubna 2020

I v případě influencerů platí, že čím déle budou trvat omezení spojená s nouzovým stavem, vládními opatřeními a zákazem volného pohybu, tím je budoucnost méně jistá. Zvlášť, pokud by se koronavirová krize protáhla do léta a musely by se rušit i různé festivaly a další volnočasové aktivity.

„To zamíchá kartami v celém marketingu. Budeme muset přehodnotit celé strategie a najít cesty, jak předat cílové skupině relevantní sdělení,“ konstatuje Jitka Altman, influencer konzultantka agentury Kindred. I v takovém hypotetickém případě by podle ní ale influencer marketing zůstal jedním z důležitých komunikačních nástrojů a mohla by to pro něj být dokonce další příležitost. Jak se engagement s influencery vyvíjí, pozorně sledují i firmy.

„Často citovaná poučka říká, že trvá tři týdny, než si vytvoříme nový zvyk. Za první dva týdny pozorujeme vysoký nárůst konzumace médií. Pokud se influencerům podaří udržet navýšenou sledovanost i po odeznění krizového stavu, může to dle mého názoru znamenat také větší zájem o spolupráci ze strany inzerentů,“ uzavírá Martin Minařík, digital transformation officer společnosti Unilever pro Česko a Slovensko. 

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media , který vychází v pondělí 6. dubna 2020. Přeplatit si ho můžete zde.

×

Šrámková se stala šéfkou marketingu J&T BANKY

Starší článek

„Aby hudba přinášela naději.“ Pražské jaro 2020 proběhne v alternativní podobě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Košík.cz zkouší nový způsob komunikace. Sází na spoty food bloggerka …

Košík.cz v nové kampani vsadil na autorské spoty české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette. Video se bude objevovat napříč digitálními…
26. 1. 202126. 1. 2021
Média

Atmedia zahajuje spolupráci s M7 Group. Míří pod ni stanice …

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia zahajuje spolupráci se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Ikea letos v Česku přidá tři nová výdejní místa. Začne odkupovat …

Ikea Česká republika loni utržila 10,5 miliardy korun, což je v meziročním srovnání o 1,5 procenta méně. V roce 2021 otevře nové plánovací…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Agentura Better má tři nové klienty: MW-DIAS, Betters a Penguin Box

Kreativní agentura Better vstoupila do nového roku s trojicí nových klientů. Připravuje marketingové a komunikační strategie pro českou…
26. 1. 202126. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více