Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Influenceři mohou pomoci udržet vztah se zákazníky, firmy jsou ale opatrné

Jakub Křešnička6. 4. 20206. 4. 2020

Během omezení souvisejících s covid-19 tráví 45 procent lidí (GlobalWebIndex ) více času na sociálních sítích. Jejich prostřednictvím též více sledují „své“ influencery, kteří s fanoušky umějí komunikovat i v těžkých dobách. Influenceři tak značkám, jimž kvůli nouzovému stavu nedává tradiční inzerce smysl, mohou pomoci zasáhnout cílovou skupinu. I přesto jsou však společnosti v investicích opatrné a krize způsobená pandemií koronaviru se nevyhnula ani influencerům.

Kampaně napojené na eventy, kamenné obchody či venkovní akce se logicky ruší a to dopadá i na příjmy samotných influencerů. „Naši klienti z různých sektorů (kosmetika, cestování, móda, …) kampaně odkládají, protože některé v tuto chvíli opravdu nedávají smysl, a na jiné mají nyní zmrazené budgety. Nikdo neví, jak dlouho bude aktuální situace trvat, proto jsou kroky zatím krátkodobé. Kampaně jsou zmrazené na dva až tři týdny, a poté se uvidí, jak se situace bude vyvíjet,“ uvádí Tereza Salte, jejíž společnost Elite Bloggers zastupuje influencery a tvůrce podcastů.

Koronavirus změnil zažité zvyklosti on-line marketingu. Vojtěch Lambert z LCG New Media pro nás sepsal tipy, jak strategii přizpůsobit aktuální situaci. ⬇️⬇️⬇️

Zveřejnil(a) Marketing & Media dne Neděle 5. dubna 2020

I v případě influencerů platí, že čím déle budou trvat omezení spojená s nouzovým stavem, vládními opatřeními a zákazem volného pohybu, tím je budoucnost méně jistá. Zvlášť, pokud by se koronavirová krize protáhla do léta a musely by se rušit i různé festivaly a další volnočasové aktivity.

„To zamíchá kartami v celém marketingu. Budeme muset přehodnotit celé strategie a najít cesty, jak předat cílové skupině relevantní sdělení,“ konstatuje Jitka Altman, influencer konzultantka agentury Kindred. I v takovém hypotetickém případě by podle ní ale influencer marketing zůstal jedním z důležitých komunikačních nástrojů a mohla by to pro něj být dokonce další příležitost. Jak se engagement s influencery vyvíjí, pozorně sledují i firmy.

„Často citovaná poučka říká, že trvá tři týdny, než si vytvoříme nový zvyk. Za první dva týdny pozorujeme vysoký nárůst konzumace médií. Pokud se influencerům podaří udržet navýšenou sledovanost i po odeznění krizového stavu, může to dle mého názoru znamenat také větší zájem o spolupráci ze strany inzerentů,“ uzavírá Martin Minařík, digital transformation officer společnosti Unilever pro Česko a Slovensko. 

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media , který vychází v pondělí 6. dubna 2020. Přeplatit si ho můžete zde.

Zavřít reklamu

Šrámková se stala šéfkou marketingu J&T BANKY

Starší článek

„Aby hudba přinášela naději.“ Pražské jaro 2020 proběhne v alternativní podobě

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.