Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Daruj oběd. Konto Bariéry a Košík odstartovaly sbírku pro seniory a „první linii“

Externí autor23. 4. 202023. 4. 2020

Celodenní směny, nemožnost se zastavit ani na chvíli. To jsou podmínky, ve kterých již několik týdnů fungují zdravotníci, členové integrovaného záchranného systému, ale také například pečovatelé. Právě jim Košík už skoro měsíc rozváží 100 jídel denně. Nyní se rozhodl ve spolupráci s Kontem Bariéry pomoc rozšířit. Založil transparentní účet, kam může v rámci nové kampaně „Daruj oběd“ přispívat i široká veřejnost, čímž je možné zajistit ještě více porcí. Lidé zároveň mohou v Praze a okolí navrhnout místa, kam pomoc zamíří.

Patronem a organizátorem veřejné sbírky „Daruj oběd“ je Konto Bariéry. Příspěvky je možné zasílat na transparentní účet číslo 17111444/5500 pod variabilním symbolem 1002020, případně formou DMS ve tvaru DMS KONTOBARIERY 60 na telefonní číslo 87 777. Sbírka je momentálně naplánována do konce měsíce dubna a její limit je nastaven na limit 150 000 Kč – tedy částku, který umožní až do konce dubna denně připravit dalších 100 jídel například pro zdravotníky, pečovatelky nebo seniory v Praze a okolí.

Pomoc je sice primárně určena pro seniory a takzvané „bojující v první linii“, ale Košík i Konto Bariéry se rádi zaměří na hrdiny všedního dne. Tedy skupiny dobrovolníků, pro které by mohla být pomoc v podobě předpřipraveného jídla důležitou vzpruhou.

PŘEHLEDNĚ: Český marketingový svět vs. covid-19. Co se změnilo?

„Doba, kterou ještě nikdo z nás nezažil, přináší i iniciativy a nápady, které mě překvapují. Jeden oběd projektu Daruj oběd stojí 69 korun, samotná pomoc má ale nevyčíslitelnou hodnotu. Když vám senior řekne, že už deset dnů neměl teplé jídlo, hned se na takovou obyčejnou pomoc díváte jinak. Přidejte se k nám!“ vyzývá Božena Jirků, ředitelka Konta Bariéry.

Paralelně se sbírkou bude pokračovat v rozvozu svých hotovek také Košík. Ten ve spolupráci s Office Food a s pomocí zmiňované dobrovolnické platformy DoDobrovolník startupu DoDo každý den zdarma rozváží dalších 100 jídel. Od konce března daroval již přes 2000 obědů.

„Spolupráci s neziskovým sektorem se dlouhodobě věnujeme a víme, že Achillovou patou charitativní pomoci je právě logistika. Máme velkou radost, že zápal DoDobrovolníků, kteří nám každý den pomáhají dopravovat získanou pomoc až k lidem, ani po týdnech nepolevuje. Je vidět, že pokud chuť lidí pomáhat spojíme s patřičnou technologii, výsledky mohou být fantastické,“ uvádí Michal Menšík, CEO DoDo.

Zapojila se i Praha 1

Jídla zamířila například Zdravotnické záchranné službě Středočeského kraje, dobrovolníkům z Českého červeného kříže, osamělým seniorům či žijícím v domech s pečovatelskou službou nebo terénním sociálním pracovnicím.

„Obyvatelé našich domů s pečovatelskou službou byli nadšení. Bylo to pro ně nejen chutné zpestření jídelníčku, ale také ubezpečení, že na ně někdo stále myslí. Pro nás zaměstnance pak bylo radostné vidět na tvářích našich seniorů úsměv,“ popsala ředitelka Střediska sociálních služeb Praha 1 Helena Čelišová.

„Velmi rádi jsme se zapojili do projektu Konta Bariéry a společnosti Košík.cz, který tak propojil společensky odpovědnou firmu, neziskovou organizaci a samosprávu, a to ku prospěchu našich seniorů,“ dodává starosta Prahy 1 Petr Hejma.

„Jsme připraveni rozvážet sto porcí jídla denně, dokud se situace neuklidní. Za poslední týdny, kdy jsme spolu s dobrovolníky navštívili celou řadu nemocnic nebo stanic záchranářů jsme se přesvědčili, že i taková drobnost, jako zajištěný oběd a večeře, může být ohromnou pomocí,“ zakončuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz „A předem děkujeme všem, kteří nám v tomto úsilí pomůžou prostřednictvím finančního příspěvku.“

×

Tesco snižuje ceny základních potravin. „Chceme usnadnit obtížné období“

Starší článek

Po dvaceti letech v T-Mobile a Alze. Šedivá míří do Coca-Coly

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více