Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Marketing Festival
Akce

„Investovali jsme spoustu času i peněz.“ Marketing Festival letos bude jen online

Redakce MAM19. 3. 202019. 3. 2020

Jedna z největších středoevropských konferencí o digitálním marketingu letos proběhne v dosud neurčeném termínu online. Marketing Festival se měl původně konat v Kongresovém centru v Praze 22. až 24. dubna.

„Současná situace pro nás všechny představuje nejen velkou výzvu, ale může to být zároveň možnost vyzkoušet jiné formáty, do kterých bychom za jiných okolností pravděpodobně nešli,“ hledal pozitiva Jindřich Fáborský, zakladatel akce, která se v minulosti konala vedle Prahy i v Brně a v Ostravě.





  • Jindřich Fáborský

„Do festivalu jsme investovali spoustu času i peněz, nechtěli jsme ho proto jen tak pustit k vodě,“ uvedl Fáborský. „Jsem obhájce tradičního pojetí konferencí, kde nechybí osobní kontakt, emoce, pocity, seznamování se s lidmi, párty, koncerty… to je pro mě důležité i u Marketing Festivalu. Přesto je pro nás v této chvíli jediným řešením přesunout konferenci online. Virtuální konference fungují už několik let a rozhodně nejsou ničím novým. Výzvou pro všechny ale bude najít formát a způsob, kterým lidem fyzický kontakt alespoň částečně vynahradíme.“

„Jakmile to bude možné, plánujeme vypravit do světa našeho Jana Kosteru a produkční tým libereckého FULLART studia, aby navštívili naše řečníky a natočili s nimi přednášky na míru Marketing Festivalu. Jinak řečeno, prostě doručíme kvalitní vzdělávací obsah, za který si naši účastníci zaplatili – včetně možnosti klást řečníkům dotazy,“ zdůraznil Fáborský.

Čas konání zatím nebyl stanoven. Dle Fáborského slov je pravděpodobné, že se akce kvůli situacu s koronavirem neuskuteční v původně plánovaném termínu „živé“ akce (22. až 24. dubna).

„Osobní setkání však pro nás zůstává i v příštích letech prioritou. Proto každý majitel letošní vstupenky dostane 50% slevu na vstupenku na příští ročník, který se uskuteční 23. dubna 2021. Už nyní máme potvrzených několik skvělých řečníků. Prvním je Mark Ritson, dále pak autor knihy The Choice Factory Richard Shotton a další jména budeme postupně oznamovat,“ dodal Fáborský.

×

„Nahota není hřích, nenosit roušku ano!“ hlásá v odvážné kampani značka Girls Without Clothes

Starší článek

Portál „Kam s dětmi“ oslovil v soutěži o dětské hodinky téměř 200 000 rodičů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více