Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: PRUSA RESEARCH
Marketing

Startupy v první linii pomoci. Jejich pružnost je nyní klíčová a potřebná

Pavel Hejkrlík28. 3. 202028. 3. 2020

České startupy prokázaly, že jsou inovativní a umějí pružně reagovat na aktuální výzvy, s jejichž řešením aktivně pomáhají.

Právě startupy mají v DNA nabourávat zažité tržní pořádky a měnit mapy svých oborů. Díky malým týmům a zjednodušenému řízení oproti korporacím mají výhodu právě ve schopnosti velmi pružně přijímat rychlá rozhodnutí a uvádět je v exekuci. A tato pružnost se nyní ukazuje jako klíčová a potřebná. Příkladů se každým dnem rodí více.

Česko.digital a COVID19CZ

Cíl pomoci s digitální transformací Česka si dal před rokem například projekt Česko.Digital, za nímž stojí Jakub Nešetřil. „V Česku je vysoká úroveň technických škol a silná technologická komunita. Je škoda, že se ji doteď nepodařilo využít také pro zlepšení našeho společného prostředí. To chceme změnit,” uvedl při startu Nešetřil.

Další iniciativou je sdružení COVID19CZ. Základ položili čeští podnikatelé a technologičtí odborníci, kteří k sobě postupně nabalují komunitu dobrovolníků a nadšenců ochotných pomoci.

I díky těmto uskupením vznikají projekty směřující k okamžité pomoci tam, kde stát díky své těžkopádnosti vedení selhává. Extrémně pružně zareagoval například Josef Průša, který v řádu dní navrhl, vyzkoušel a začal na svých farmách 3D tiskáren vyrábět ochranné štíty pro zdravotníky v první linii.

Jiná aplikace damerousky.cz, ukazuje na mapě, kde se dají roušky či material na jejich výrobu sehnat. Další project CoroVent si klade za cíl vyrábět plicní ventilatory z běžně dostupných materiálů a surovin, další projekty nabízejí pomoc například e-shopům či nyní zavřeným školám. Většinu pomáhají vyvíjet známá jména české startupované scény doplněná o stovky dobrovolníků z řad IT a vývojářů.

Více se dočtete v tištěném vydání časopisu Marketing & Media, který vychází v pondělí 30. března 2020. Přeplatit si ho můžete zde.

×

Začala soutěž Young Lions. Mladí talenti se letos utkávají online

Starší článek

Sportovní marketing za časů krize: „Zachovat podporu je zásadní,“ říká Kraus

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Zemřel legendární moderátor Larry King, bylo mu 87 let

Moderátor, jenž svými rozhovory zásoboval svět déle než 60 let, zemřel v sobotu 23. ledna. Zprávu potvrdila společnost Ora Media, pro níž natáčel…
23. 1. 202123. 1. 2021
Média

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy…
23. 1. 202123. 1. 2021
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více