Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česká televize
Média

Polovina dětí sledovala vyučování v TV. „UčíTelka zaujala i rodiče a pedagogy,“ těší ČT

Redakce MAM17. 3. 202017. 3. 2020

Pondělní premiéra unikátního zábavně-vzdělávacího projektu UčíTelka přilákala k obrazovkám více než polovinu dětí, které v danou chvíli měly zapnutou televizi. Nově Česká televize vyjednala možnost vysílání i pro děti žijící v zahraničí. 

Nejen školní, ale i předškolní děti přilákalo v pondělí k obrazovkám premiérové vysílání pořadu UčíTelka. Ve skupině dětí ve věku 4-12 let se stal vůbec nejsledovanějším pořadem letošního roku na všech televizích. Pořad nesledovalo jen v průměru 147 tisíc dětí (4-14 let, při podílu na publiku 54, 8 %), ale i 155 tisíc dospělých. „Děti, rodiče i pedagogy pořad zaujal. Jen včera dostalo divácké centrum České televize 365 emailů, z toho naprostou většinu pochvalných, a stovky komentářů nám lidé píšou na sociální sítě. Rodiče nám posílají fotky a videa dětí, které si u pořadu úkoly z výuky zkouší,“ shrnuje generální ředitel České televize Petr Dvořák a dodává: „České televizi se také povedlo zareagovat na četné prosby o uvolnění pořadu pro internetové vysílání v zahraničí, ode dneška si jej mohou pouštět i děti, které nejsou zrovna v Česku.“

Běži i Odopledka pro starší děti

„Samozřejmě vnímáme i nápady a postřehy diváků, třeba k delším záběrům na tabuli, aby děti doma u obrazovek vše stihly, nebo nabídky pomoci od desítek organizací a firem na výukové materiály či zajímavé aktivity k doplnění vyučování. Vyhodnocujeme je a některé jistě do pořadu zařadíme,“ doplňuje vedoucí projektu Luboš Rosí.

Česká televize vytvořila speciální vzdělávací blok věnovaný školákům v reakci na uzavření škol v celé České republice. Kromě dopolední UčíTelky nabízí kanál ČT2 blok Odpoledka určený především starším žákům. Speciální výukový program vysílá v úterý a ve čtvrtek také Jednička České televize. Pořad Škola doma pomůže studentům, kteří se připravují na přijímací zkoušky na střední školy nebo víceletá gymnázia.

×

Magazín MAM můžete číst všude a bez omezení

Starší článek

Dentsu nově plánuje média pro Lindex na osmi klíčových trzích

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více