Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Obchod budoucnosti? Vodafone proměnil prodejní zóny v tématické pokoje

Redakce MAM3. 3. 20203. 3. 2020

Vodafone vyvíjí nový prodejní koncept inspirovaný aktuálními trendy v retailu. První vlaštovkou je nová prodejna v OC Letňany, která vznikla ve spolupráci s agenturou WELLEN.

Prodejna vsadila na nápaditý kreativní koncept, prémiový design a funkční řešení v souladu s principy udržitelnosti. Prošla kompletní digitalizací a nově nabízí i lokální a interaktivní prvky. Moderní technologie se uplatnily už při samotném vývoji návrhu; agentura předkládala Vodafonu návrhy ke konzultaci prostřednictvím virtuální reality. Zkušební prodejna Vodafone tak patří v České republice k prvním, které uplatňují princip PHD (physical, human, digital).

Designový koncept zve zákazníka domů

WELLEN při přípravě konceptu vyšel z myšlenky netvořit jen prodejnu, ale útulný domov, kam se zákazník rád vrací a cítí se v něm příjemně.

Prodejní zóny tak proměnil v tematické pokoje, ve kterých nápaditě prezentuje jednotlivé kategorie nabídky operátora. Zákazníka zve do kuchyně, která průběžně servíruje top desítku produktů, pracovna poskytuje klidné zázemí pro komunikaci s klienty a obývací pokoj nabízí pohodlné posezení i kreativní prezentaci kompletního balíčku služeb „pod jednou střechou“. Nechybí ani herna nebo pomyslná sbírka motýlů. Celkový dojem dokreslil na míru navržený nábytek s důrazem na design i funkčnost; samozřejmostí jsou zabudované USB přípojky či možnost bezdrátového nabíjení.

Maximální potenciál digitálních technologií

Vodafone podporuje projekty, které jsou společensky odpovědné a myslí na životní prostředí. I to ovlivnilo koncept prodejny. Veškeré tiskové plochy nahradily digitální nosiče, do kterých WELLEN průběžně vytváří animovaný obsah. Stejně tak papírové cenovky nahradila digitální verze. Nosiče fungují na principu vzdálené správy, a poskytují tak zaměstnancům maximální flexibilitu při výměně komunikace. Do konceptu jsou zakomponovány také interaktivní prvky, například senzor, který při přiblížení zákazníka mění prezentovaný obsah. V pracovně pak najdeme prvky lokální komunikace: projekci na zástěnu s uvítáním zákazníků nebo připomenutím, kdo má aktuální den svátek.

×

“Kuřáci neví, kam se s odvykáním obrátit.” Mediální komunikaci Adiquitu zajistí Rubikon PR

Starší článek

Revoluční technologie: zadavatelé se na eventech těší i na holografické moderátory

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více