Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Boj proti byznysu s panikou. Facebook zakazuje reklamy na obličejové masky

Vojtěch Lhota10. 3. 202010. 3. 2020

Sociální síť Facebook zavádí zakáz reklamy na lékařské obličejové masky. Chce tak omezit obchodníky, kteří vydělávají na panice z šíření koronaviru.

Pravidlo se týká běžných reklamních sdělení i komerční nabídky v sekci marketplace.

„Uvidíme, jak se bude po zavedení nových uživatelkých podmínek vyvíjet přístup obchodníků-profitérů. Prosím, nahlašte případné porušování,“ napsal na Twitter Rob Leathern, šéf produktového managementu Facebooku.

Je reakce společnosti na ŠIŘENÍ KORONAVIRU adekvátní ⁉️ Podle České eventové asociace poškozuje zadavatele i eventový trh více, než je nutné… ⤵️

Zveřejnil(a) Marketing & Media dne Čtvrtek 5. března 2020

„Pečlivě sledujeme aktuální stav kolem šíření nemoci COVID-19. Provádíme nezbytné aktualizace našich zásad, pokud zaznamenáme obchodníky, kteří naléhavou situaci v oblasti veřejného zdraví zneužívají,“ dodal.

Společnost zakázala reklamy na něktéré zdravotní pomůcky spojované s bojem proti šíření koronaviru i na dalších svých platformách, tedy například na Instagramu.

Opatření má mimo jiné pomoci zamezit nepřiměřenému růstu cen tohoto zboží.

Zákazy Google Play i App Store

„Soustředíme se také na zastavení hoaxů a nebezpečných dezinformací. Je ale zároveň důležité, aby se každý mohl dělit o své zkušenosti a bavit se o nákaze,“ řekl minulý týden šéf Facebooku Mark Zuckerberg. „Nepravdivá tvrzení a konspirační teorie promptně odstraňujeme,“ dodal.

Ke krokům v boji proti fake news a škodlivým kódům přistoupil rovněž aplikační obchod Google Play. Uživatelům se nyní při vyhledávání pojmů jako „coronavirus“, „covid-19“ či „covid 19“ neozobrazí žádné výsledky.

To společnost Apple nyní na svém App Storu umožňuje publikovat informace o koronaviru jen oficiálním vládním a zdravotnickým organizacím.

Dle dostupných informací bylo k 10. 3. novým typem koronaviru nakaženo přes 115 000 lidí, z nichž více než 4 000 zemřelo. Česko evidovalo 40 infikovaných pacientů.

Zavřít reklamu

Zemřel Tomáš Krásný, zakladatel společnosti Blue Events. „Byl zdrojem znalostí i moudrosti“

Starší článek

Bunda inspirovaná sušenkami. Designér Černý podpořil Oreo

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Češi nevědí, co je ESG. Změnit to má nový rating

Jen mizivý zlomek Čechů ví, co znamená zkratka ESG. O zkratce slov Environment, Social a Governance, tedy hodnot, které jsou zásadní pro udržitelný rozvoj…
25. 5. 202225. 5. 2022
Marketing

Člověk v tísni dostal ke 30 letům nové logo od Marvilu

Nezisková organizace chce být v komunikaci pozitivnější. Logo symbolizované člověka vybrala v soutěži, do níž se účastníci zapojili pro bono.
25. 5. 202225. 5. 2022
Lidé

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Technologicko-logistická společnost DoDo má na lokálním trhu nové vedení. Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný…
25. 5. 202225. 5. 2022
Sport

Škoda s agenturou World of Online vezmou fanoušky do zákulisí MS v hokeji

Marketingová agentura World of Online (WOO) uspěla v dalším tenderu pro Skoda Auto a připravila online kampaň ke 30. výročí partnerství mezi…
25. 5. 202225. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2
Vedení MarkBBDO přebírají Zdeněk Mikeš s Martinem Marešem

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.