Téma: Firma Žufánek uvedla na trh nové etikety svých destilátů. Někomu se líbí, někomu ne. Martin Žufánek je každopádně spokojen.

4. 6. 2018 00:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.



Marketing & Media
Lihovar Žufánek představuje novou podobu etiket ovocných destilátů a likérů. Připravila ji pražská designérka Andreea Bora.

Dýňový poplatník
Obal prodává. Původní (hlavně u slivovice) mi připadá modernější, čistší a více nadčasový. Nový na mě působí jako budgetový produkt v supermarketu. Ale je to čistě můj osobní pocit.

Martin Žufánek -> Dýňový poplatník
Úplně v pořádku. Proto ze zásady neděláme žádné průzkumy, žádné testovací ochutnávky plánovaných produktů, o všem si rozhodujeme sami a nikoho se neptáme na názor, jak to dělat. A kam jsme to dotáhli.

Kateřina Borovanská
Jako content žena konstatuji, že mně se líbí OBSAH!

Miroslav Hlavička
Jako celá žufánkofirma – udává trendy. Staré etikety se mi líbily, ale teď koukám na nové a zjišťuju, že potvora Martin zase dobře věděl, co dělá. Nečekal, až ty staré budou totálně out. To může vzbudit odpor tradicionalistů, ale oni si zvyknou.

Pavel Kotyza
Ta velká písmena jsou super, alespoň láhev rozpoznáme i v „ožufánkovaném“ stavu. Obal prodává poprvé, pak už je to customer experience!

Tomáš Brousil
Rozhodně prospěšný krok kupředu. Od šílené trnkybrnky estetiky konečně k sebevědomé etiketě. Bohužel na druhý pohled už je to jen taková typografická bezradnost.

Tomáš Třeštík
Líbí moc.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.