Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Spojení umění a ekologie

Advertorialdm drogerie16. 6. 202215. 6. 2022

Kampaň dm drogerie ve veřejném prostoru lidi inspiruje a předává skrze uměleckou tvorbu poselství udržitelnosti.

V únoru letošního roku zahájila dm drogerie markt mezinárodní kampaň Zažij sílu inspirace. První fáze kampaně, která se zaměřovala na krásu a byla nazvaná Inspirace uměním, nedávno vyvrcholila malbou mural artu v Praze a Plzni.

Mural art představuje novodobý umělecký směr specializující se na velkoplošnou malbu na stěny ve veřejném prostoru. Muraly, které vznikly v Praze a v Plzni na objednávku dm drogerie markt a jejichž realizátorem je vizuální studio Drawetc, jsou ale specifické. Vdechnou nový život nejen šedivým plochám, ale díky speciálním ekologickým barvám také samotné přírodě. „Barvy použité na pozadí dokážou pohltit orientačně 6,43 kilogramu škodlivin denně. Hlavní malba pak vstřebá okolo 4,11 kilogramu škodlivin za den,“ vysvětluje Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti dm. Barevnou pestrost malbám pak dodají barvy, jejichž součástí je složka, která má s pomocí vody samočisticí efekt. Ten zachová výraznost a čistotu díla.

Co dělá lidské bytosti krásnými?

Otázku mohli v průběhu dubna vídat lidé procházející kolem vybrané pražské budovy v ulici Milady Horákové, v jejíž blízkosti sídlí prodejna dm. V květnu se tato plocha pod rukama ilustrátora Máry Čmáry proměnila v umělecké dílo. „Příroda vždy člověka inspirovala k velkým činům, proto v sobě návrh ukrývá i odkazy na slavné dílo renesančního malíře Sandra Botticelliho Zrození Venuše. Malba pro dm bude vyobrazovat ženu v laskavém objetí přírodou, s květinou kosatců obklopenou vodou,“ popisuje výtvarník Marek Kulhavý, který tvoří pod pseudonymem Mára Čmára.

Další mural art vznikl v prostoru plzeňské náplavky u řeky Radbuzy, kde se barev chopila umělkyně Yeve a vyzdobila tři mostní pilíře. Každý z nich získal svůj vlastní motiv s názvy Žena v oblacích, Žena s pavími pery a Žena v březovém háji. Malby byly dokončeny během eventu 20. května, kterým se symbolicky uzavřela první část celoroční kampaně Zažij sílu inspirace.


Proč se právě první část kampaně zaměřila na umění? „Celistvý obraz v lidech evokuje pocity a nálady. Například streetartové umění umí vyvolat společenskou diskuzi. Cílem maleb, potažmo celé kampaně, je být inspirující, rozsvítit a zušlechtit veřejný prostor a ukázat, že umění povznáší ducha,“ přibližuje Peroutka.

Speciální výzdobou se mohou pochlubit také tři vybrané prodejny dm. Skleněné výlohy pražské prodejny na ulici Milady Horákové převzaly motivy z nedaleko namalovaného muralu. Prodejna a malba se tak propojují v jeden celek. Výzdoby prodejny v Plzni na Slovanech se ujal Adam Kaňkovský. „Nechal jsem v sobě rezonovat otázku: Co dělá lidské bytosti krásnými? Krásnými se cítíme, pokud jsme sami se sebou spokojeni, netrápíme se kvůli zbytečnostem a hned tak nás něco nerozhodí. Proto jsem zvolil motiv ženy zastižené vichřicí, která si z náhlého nepohodlí nedělá těžkou hlavu,“ přibližuje svou inspiraci Adam. Barevný motiv, jehož autorkou je Tereza Kovandová, zdobí prodejnu dm na brněnském náměstí. Jeho inspirací je sama příroda, která dělá lidské bytosti krásnými.

Zažij sílu inspirace

Kampaň dm drogerie pohlíží na inspiraci jako na emocionální podporu. Vnímá ji jako zdroj nových podnětů a nápadů nejen v oblasti krásy, ale ve všech ohledech lidského života. Smyslem kampaně je pomoci nejen zákazníkům, ale i spolupracovníkům dm najít sama sebe, ve změnách vidět příležitosti a vytvořit prostředí a komunikaci, které budou inspirovat k opakovaným návštěvám prodejen i online shopu dm.cz. Nyní přichází druhá fáze kampaně s názvem Inspirace přírodou, v období Vánoc ji zakončí poslední část, jejíž inspirací budou sami lidé. 

Zavřít reklamu

Češi platí za televizi průměrně 386 korun měsíčně

Starší článek

Přemůžou rostoucí ceny odpovědný přístup?

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Khaby Lame, „němá“ hvězda Tiktoku, je novým ambasadorem Binance

Letos se stal nejsledovanějším účtem na Tiktoku, když předběhl hvězdu Charlie D’Amelio a nyní následuje spolupráce s největší kryptoměnovou burzou.
4. 7. 20223. 7. 2022
Newsletter

KOMENTÁŘ: Sport si pod sebou sám řeže větev

Sportovní prostředí je ve svízelné situaci. Dva roky jej ubíjel covid a ucpal přísun financí do oddílů z pronájmů sportovišť či členských příspěvků.
4. 7. 20223. 7. 2022
Newsletter

Pivo tam, kde ho chce zákazník

Jak v obchodech co nejefektivněji vystavit zboží? Chytré police od Adastry pomáhají Plzeňskému Prazdroji umístit pivo tam, kde se ho prodá nejvíc.
4. 7. 20221. 7. 2022
Newsletter

Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
30. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.