Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Rozšířená realita posouvá e-commerce na další úroveň

KomentářLevan Kezua, Httpool11. 4. 202210. 4. 2022

Pozitivní vliv využití rozšířené reality (AR) na konverzi i návratnost investic pozorujeme jak při samotném využití pro značky a firmy, tak při usnadnění nákupů na sociálních sítích.

Je to zejména díky zjednodušení prodejního funnelu, který v případě využití AR výrazně zkracuje zákazníkovu cestu — spotřebitelé ji absolvují od prvního kontaktu až po platbu v rámci jedné aplikace. Marketérům doporučujeme začlenění AR do strategií pro social commerce zejména z následujících důvodů:

Zájem spotřebitelů o AR roste. Přestože se zatím nejedná o mainstreamovou aktivitu, lidé jsou na nákupy v rozšířené realitě naladěni. Data a rostoucí využití AR naznačují, že technologie bude v blízké budoucnosti začleněna do marketingových plánů a strategií jako jejich nedílná součást. Sociální média jsou skvělým místem pro využití AR. Téměř všechny hlavní sociální platformy umožňují uživatelům využívat filtry a efekty. Pro spotřebitele se stala AR přirozenou součástí jejich aktivit, jedná se o vhodnou příležitost, jak ji využít i při nákupní cestě spotřebitele.

AR se neustále vyvíjí. Nejaktivnějšími hráči ve využití v social commerce jsou firmy z oblastí beauty, fashion, krypto, automotive a technologií. Jde zejména o možnosti virtuálního zkoušení či přizpůsobení produktů. Snapchat nedávno vydal technologii trackování zápěstí pro výrobce náramků a hodinek. Zákazníci si tak mohou šperky a doplňky virtuálně zkoušet. Dalším odvětvím s budoucností v AR je oblast nábytku, domácích doplňků a dekorací, zejména ve spojení se sítěmi jako Pinterest. TikTok zase slibuje, že se stane platformou pro AR vytvořenou samotnými tvůrci. Trend růstu popularity AR technologií pozorujeme v Httpool dlouhodobě. Nejlepší příklad představuje Snapchat, který se stal etalonem „camera marketingu“.

Jen v Česku jej aktivně používá přes milion lidí, přítomnost značky přímo v uživatelském sdělení je tedy atraktivní pro stále větší část inzerentů. Podle Snap Consumer AR Global Report 2021 bude téměř 75 procent celosvětové populace a téměř všichni lidé používající sociální aplikace do roku 2025 častými uživateli AR. Toto publikum tvoří primárně generace Z, tedy lidé, kteří nakupují digitální položky stejně jako fyzické zboží.

Zavřít reklamu

Velikonoční POS realizace lákají na beránka i rum

Starší článek

Šéfkou eventů Economie je Martina Kaloušová

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Cross-medialitu ovládlo Performio

Významným oceněním v rámci ceny Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz se v kategorii Cross-mediální spolupráce roku…
19. 5. 202218. 5. 2022
Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na…
5. 5. 20224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky
CMO Partners se stal Robert Chmelař

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.