Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: AKA
Newsletter

AKA pořádá další seminář Brand Safety Academy

Redakce MAM31. 3. 202230. 3. 2022

Celodenní workshop AKA a Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy je určený všem odborníkům na branding a komunikaci. Koná se 12. dubna.

Po loňské, rychle vyprodané Akademii bezpečné značky, přichází Asociace komunikačních agentur s dalším celodenním vzdělávacím projektem pořádaným spolu s Fakultou sociálních věd Univerzity Karlovy Brand Safety Academy II. Koná se 12. dubna a je určen všem odborníkům, kteří ovlivňují branding a komunikaci. Primárně společnostem, které značku vlastní, ale také těm, kteří jí z pozice dodavatelů pomáhají růst. Akademie je zařazena do systému celoživotního vzdělávání a každý absolvent získá certifikát UK a AKA.

Během semináře se o své zkušenosti podělí odborníci z Fakulty sociálních věd a reklamního byznysu, spolku Nelež, stejně jako manažeři firem, kteří už řešili konkrétní případy napadení svých značek, jako jsou například Vodafone či T-Mobile. Účastníci semináře si odnesou praktický postup pro obranu proti dezinformacím. Představí se se zároveň postupy, které oddělí online reklamu od toxického obsahu na internetu, což je důležité zvlášť v aktuální době.

Program workshopu je posunut více k praktickým návodům. „Reagujeme na spontánní zájem značek nepodporovat dezinformační platformy. Zkoumáme i novou situaci – ohrožení pověsti značek postojem k válce na Ukrajině,“ dodává AKA k semináři.

Na semináři vystoupí například Jan Suda, ředitel médií v agentuře McCann Prague, vědecké poznatky představí Jindřich Oukropec z FSV UK, přístup velkých hráčů poodhalí Jan Los a Petr Štěpánek za společnost L’Oréal. Vedle zástupců zmiňovaných společností Vodafone, T-Mobile a spolku Nelež, dodá právní souvislosti s tématem dezinformací advokátka Petra Dolejšová a technologické možnosti představí Tomáš Kriššák ze společnosti Gerulata Technologies a Peter Jančárik z projektu Konspiratori.sk.

Zavřít reklamu

Prima představila reklamní formát Max Reach. Kombinuje TV a HbbTV

Starší článek

Díky modelu tržiště nabídneme víc značek

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Cross-medialitu ovládlo Performio

Významným oceněním v rámci ceny Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz se v kategorii Cross-mediální spolupráce roku…
19. 5. 202218. 5. 2022
Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na…
5. 5. 20224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.