Foto: Comparethemarket

S lasery i roboty pomáhá hlídat lidem výdaje parta superzločinců

20. 9. 2021 07:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Platforma Comparethemarket přidává v nové kampani od agentury VCCP Blue ke slavné surikatě další maskoty.

Britská platforma pro srovnávání finančních služeb Comparethemarket v nové kampani od agentury VCCP Blue (ve spolupráci s agenturami Wavemaker, Havas a Exposure) ukazuje zákazníkům, že existuje mnoho možností pro efektivní správu financí. Vychytávky v novém animovaném spotu od produkční společnosti Passion Pictures a režiséra Davida Scanlona představuje šestice superzločinců, mezi nimiž je pštrosice specializující se na krádeže klenotů, myšák s útočnými roboty nebo třeba zaječice s laserovými hudebními nástroji. Na uzdě a na straně dobra je ale drží oblíbený maskot platformy, vznešená surikata Aleksandr Orlov.

https://www.youtube.com/watch?v=k6tSiY3KOIE

Slogan „Good Things Happen When You Meerkat Your Money“ ve volném překladu znamená „Stávají se dobré věci, když si hlídáte peníze“. Poukazuje na rozšiřování možností srovnávání různých finančních služeb a nástrojů, jimiž mohou uživatelé platformy ušetřit a hlídat své výdaje. Navazuje na déle než dekádu trvající komunikaci brandu Comparethemarket, v jejímž centru stojí jako maskoti surikaty v čele se šlechticem Aleksandrem Orlovem. První spot stál na anglické slovní hříčce zaměňující „meerkat“ (surikata) a „market“ (trh). Orlov v něm nabádal zájemce o služby firmy, aby pro srovnávání trhu s pojištěním chodili na webové stránky „compare the market“ a ne na „compare the meerkat“, protože kvůli záměnám trpí ekonomika i život v surikatí vesnici Meerkovo.

Na surikaty neustále hlídající své okolí pořád odkazuje i slogan „Meerkat Your Money“, který přeneseně znamená „hlídejte si peníze“. „Nová kampaň je dalším krokem v evoluci značky naší platformy, která je čím dál tím častěji prvním místem, kam lidé chodí řešit své finance. Doufáme, že fanoušci surikat si tuto naši novou kapitolu oblíbí stejně jako my,“ uvedla Kristin Sonfield, šéfka brandu and komunikace Comparethemarket.

Vedle hlavního sedmdesátisekundového spotu bude v britské TV a v onlinu k vidění i minutová a půlminutová verze. Kampaň poběží i na digitálních venkovních nosičích, sociálních sítích, využije influencery, PR i CXM. Superzločinci budou narušovat vysílání reklam, „unášet vysílání“ rozhlasu a budou hledáni na plakátech ve venkovní reklamě.

Foto: Comparethemarket

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.