Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Heineken
Newsletter

Na zdraví očkovaným! Ve spotu Heinekenu důchodci ukazují, jak je noc ještě mladá

Jakub Křešnička12. 7. 202111. 7. 2021

Značka piva oslavuje možnost návratu do normálního života díky kompletní vakcinaci. Vyzývá i mladší, aby se přidali k velké párty. Odpůrci očkování hrozí bojkotem.

Taneční kreace, které by profesionálové záviděli. Noční koupání v moři po závodu z baru na pláži. Napsání telefonního čísla fixem na hrudník, aby se nezapomnělo na večernísetkání v klubu. Žádný problém pro partu seniorů, kteří to mohou jako jedna z prvních skupin veřejnosti díky kompletnímu očkování solidně „rozjet“, kdekoli si vzpomenou a nechat pandemií způsobené lockdowny za sebou.

Takový „návrat k normálu“ ukazuje nizozemský brand piva Heineken ve videu The Night Is Young, které vzniklo opět ve spolupráci s kreativní agenturou Publicis Italy/Le Pub. Spot je součástí širší kampaně #FreshBeginnings (nové začátky), která podporuje například i bezpečné znovuotevření hospod, restaurací, barů a klubů.

Pozitivní atmosférou a radostí prodchnutý spot nesoucí se v rytmech nesmrtelného hitu „You Make Me Feel Mighty Real“ od zpěváka Sylvestera zároveň vyzývá další, aby se nechali kompletně naočkovat. „Je čas se k nim připojit,“ říká ve spotu pivovarská skupina. Heineken se tak jako jeden z prvních brandů jasně postavil na stranu vakcinace.

Ačkoli se spot stal velmi úspěšným a jen na oficiálním profilu značky na YouTube měl tři dny od zveřejnění přes 215 tisíc zhlédnutí a na Twitteru Heinekenu dalších 463 tisíc, stal se zároveň hromosvodem pro zlobu odpůrců očkování. Na všech sociálních sítích Heinekenu se tak objevují jejich rozhorlené komentáře vyzývající k bojkotu jeho produktů. Vzhledem k tomu, že pod křídla skupiny spadá zhruba 170 různých brandů (včetně například tuzemských Krušovic či slovenského Zlatého Bažanta), nebudou to mít kritici úplně jednoduché.

Zavřít reklamu

Po 18 letech nové PR, T-Mobile si vybral FYI Prague a Katz83

Starší článek

Poradenské služby buduje skupina Etnetera prostřednictvím nové firmy

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Videoformáty a RTB

Jaké jsou výhody využití videa při „real-time biddingu“ a následného oslovení uživatelů.
15. 8. 202212. 8. 2022
Newsletter

Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše

Nové album bude mít za roh mířící myšlenku, chci se jím trochu jinak odprezentovat říká písničkář Michal Horák v podcastu ADC Kitchen.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Hledá se specialista na krypto marketing

Od vzniku Binance v roce 2017 jsem měl možnost spolupracovat se stovkami projektů z celého světa. Marketing byl ve většině případů jejich nejslabší stránkou.
25. 7. 202222. 7. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.