Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: WFA
Newsletter

L’Oréal, NatWest a PepsiCo se přidávají k Planet Pledge

Jakub Křešnička14. 6. 202113. 6. 2021

Spolu se Světovou federací zadavatelů reklamy chtějí společnosti svým marketingem bojovat s klimatickou krizí.

Kosmetická společnost L’Oréal, banka NatWest a nápojářská skupina PepsiCo se přidávají k Planet Pledge, iniciativě Světové federace zadavatelů reklamy (WFA – World Federation of Advertisers). Jde o globální projekt, jenž chce prostřednictvím marketingu přispět k posílení udržitelných aktivit a k boji s klimatickou krizí.

Celkový počet signatářů Planet Pledge se tak rozšířil na třináct, už při startu projektu letos v dubnu se „upsaly“ společnosti Bayer, Danone, Diageo, Dole Packaged Foods, Mastercard, Ørsted, Reckitt, Telefónica, Tesco a Unilever.

„Jsem nadšený, že se k Planet Pledge přidaly tři globální brandy. Vysílá to do světa silnou zprávu o jejich odhodlání hledat řešení klimatické krize. Těšíme se na to, že do iniciativy brzy přivítáme další značky,“ uvedl Stephan Loerke, šéf WFA.

Planet Pledge staví marketing firem do významné role v iniciativách týkající se udržitelnosti ve čtyřech klíčových oblastech. První z nich je globální kampaň „Race to Zero“, jejíž účastníci se snaží o zdravé a uhlíkově neutrální podnikání, které předchází klimatickým hrozbám, vytváří slušná zaměstnání a vede k inkluzivnímu udržitelnému růstu. Dále mají šéfové marketingu poskytnout nástroje a vedení k aktivitám na ochranu klimatu jak pro marketingová oddělení, tak pro spolupracující agentury. Třetí oblast slibuje využívat marketingovou komunikaci k podpoře udržitelného jednání zákazníků. Čtvrtou klíčovou oblastí je posilování důvěryhodnosti marketingu, jehož udržitelné kampaně jsou snadno doložitelné aktivitami firmy, aby se s nimi mohli zákazníci ztotožnit.

Postup ve všech čtyřech oblastech bude WFA každoročně reportovat. Zároveň chce federace pracovat s regulátory inzerce po celém světě na důvěryhodnosti reklamních sdělení týkající se životního prostředí, aby inspirovaly zákazníky k udržitelnější spotřebě.

Zavřít reklamu

Nová kampaň dává předsudkům pusu na rozloučenou

Starší článek

Večerníček, Kouzelná školka a Studio Kamarád končí na ČT2. Budou jen na Déčku

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data 

Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se…
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Inspirace z paláce, ze sklepa i z výletní lodi

Na Cannes Lions čelíte FOMO na kritické hranici a stát se vám může cokoli, reportují z jihu Francie Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Cannes Lions jako terapie pro reklamní cyniky

Festival kreativity očima Young Lions, kteří pro Česko vyhráli bronz a ještě nezačali nenávidět reklamu, přibližují David Červený a Judita Ružičková ze Zaraguzy.
27. 6. 202226. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.