Foto: WFA

L’Oréal, NatWest a PepsiCo se přidávají k Planet Pledge

14. 6. 2021 07:06

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Spolu se Světovou federací zadavatelů reklamy chtějí společnosti svým marketingem bojovat s klimatickou krizí.

Kosmetická společnost L’Oréal, banka NatWest a nápojářská skupina PepsiCo se přidávají k Planet Pledge, iniciativě Světové federace zadavatelů reklamy (WFA – World Federation of Advertisers). Jde o globální projekt, jenž chce prostřednictvím marketingu přispět k posílení udržitelných aktivit a k boji s klimatickou krizí.

Celkový počet signatářů Planet Pledge se tak rozšířil na třináct, už při startu projektu letos v dubnu se „upsaly“ společnosti Bayer, Danone, Diageo, Dole Packaged Foods, Mastercard, Ørsted, Reckitt, Telefónica, Tesco a Unilever.

„Jsem nadšený, že se k Planet Pledge přidaly tři globální brandy. Vysílá to do světa silnou zprávu o jejich odhodlání hledat řešení klimatické krize. Těšíme se na to, že do iniciativy brzy přivítáme další značky,“ uvedl Stephan Loerke, šéf WFA.

Planet Pledge staví marketing firem do významné role v iniciativách týkající se udržitelnosti ve čtyřech klíčových oblastech. První z nich je globální kampaň „Race to Zero“, jejíž účastníci se snaží o zdravé a uhlíkově neutrální podnikání, které předchází klimatickým hrozbám, vytváří slušná zaměstnání a vede k inkluzivnímu udržitelnému růstu. Dále mají šéfové marketingu poskytnout nástroje a vedení k aktivitám na ochranu klimatu jak pro marketingová oddělení, tak pro spolupracující agentury. Třetí oblast slibuje využívat marketingovou komunikaci k podpoře udržitelného jednání zákazníků. Čtvrtou klíčovou oblastí je posilování důvěryhodnosti marketingu, jehož udržitelné kampaně jsou snadno doložitelné aktivitami firmy, aby se s nimi mohli zákazníci ztotožnit.

Postup ve všech čtyřech oblastech bude WFA každoročně reportovat. Zároveň chce federace pracovat s regulátory inzerce po celém světě na důvěryhodnosti reklamních sdělení týkající se životního prostředí, aby inspirovaly zákazníky k udržitelnější spotřebě.

Foto: WFA

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.