Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

VIDEA: Ceny Grand Clio rozdány! Nejvíce jich získal zkažený burger

Jakub Křešnička29. 4. 202128. 4. 2021

Celkem čtyři hlavní ocenění získal plesnivějící Whopper od Burger Kingu. Po dvou cenách dostaly kampaně s pravým jménem na kartě od Mastercard a emotivní projekt pro značku Beats By Dr. Dre. Kdo další uspěl?

Přinášíme ty nejúspěšnější kampaně z letošního ročníku soutěže Clio Awards, které během slavnostního virtuálního večera získaly ve středu 28. dubna ocenění Grand Clio. Přehled všech vítězů, včetně zlatých, stříbrných a bronzových ocenění, najdete na webových stránkách soutěže.

The Moldy Whopper

Kampaň s kazícím se burgerem pro Burger King od agentur INGO Stockholm David Miami Publicis patřila k nejoceňovanějším kampaním loňského roku. A sesbírala také nejvíce ocenění Grand Clio. Uspěla v kategoriích Video pro sociální sítě, Venkovní reklama, Tisk a Kreativní efektivita.

Projekt, který s pomocí plísně poukazoval na organický a chemicky neupravený původ surovin pro Whopper, už uspěl mimo jiné na soutěžích Epica, Eurobest, One Show, D&AD.

True Name

Kampaň pro Mastercard od McCann New York uspěla v kategoriích Integrovaná kampaň a Produktové inovace. Jde o iniciativu společnosti, jejímž cílem je dosáhnout toho, aby si lidé z transgender i nebinárních komunit mohli vybrat jméno, jaké budou mít uvedené na své platební kartě.

You Love Me

Spot pro značku Beats By Dr. Dre od agentury Translation LLC získal Grand Clio v kategoriích Film od 61 sekund do pěti minut a Film podle scénáře. Je oslavou černošské kultury, odolnosti a osobností, které říkají svou pravdu. Oslavou různorodosti kultury se také snaží se inspirovat mladé.

The Uncensored Library

Kampaň pro organizaci Reportéři bez hranic od agentury MediaMonks získala Grand Clio v kategorii Hry. Projekt spočíval ve vybudování online knihovny ve světě populární hry Minecraft, kde by hráči mohli skutečně sdílet knihy. Reportérům bez hranic se tak podařilo obejít i internetovou cenzuru a sdílet též práce novinářů, kteří byli kvůli potlačování svobody slova vypovězeni ze svých zemí, uvězněni nebo dokonce zabiti.

Astronomical

Projekt pro hru Fortnite od studia Epic Games, již vyprodukovala společnost samotná, získala Grand Clio v kategorii Immersive. Šlo o třídenní virtuální turné zpěváka Travise Scotta, jenž v prostředí hry samotné odehrál několik představení pro fanoušky z celého světa a představil touto cestou též svůj nový song. Zúčastnilo se ho téměř 28 milionů hráčů.

Pocky the Gift

V kategorii Obaly získal Grand Clio projekt pro japonskou tradiční čokoládu Pocky Sticks společnosti Ezaki Glico od tokijské pobočky agentury Dentsu. Nový vizuální styl obalů měl podpořit prodeje mezi mladými dospělými a s kampaní na sociálních sítích vytvořit trend, kdy se tyto čokolády budou dávat jako módní dárky.

Project Understood

Kampaň pro neziskovou organizaci Canadian Down Syndrome Society (Kanadská společnost downova syndromu) od agentury FCB získala Grand Clio za Kreativní využití dat. Představuje iniciativu, která má takto hendikepovaným lidem pomoci využívat hlasem ovládané technologie a dosáhnout tak větší nezávislosti.

I Love New York

Krátký film pro magazín Vogue z vydavatelství Condé Nast od agentury Modern Post získal Grand Clio v kategorii Móda a krása. Spot, v němž účinkuje herečka Whoopi Goldberg, herec Jeremy O. Harris či modelka Bella Hadid, je oslavou nezapomenutelné metropole.

Zavřít reklamu

Atmedia nabízí zadavatelům reklamní prostor na Eurosport 1

Starší článek

Cvičenci Mall Pay promují skipovací karty s Košíkem nebo Slevomatem

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
30. 6. 202229. 6. 2022
Newsletter

Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data 

Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se…
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Inspirace z paláce, ze sklepa i z výletní lodi

Na Cannes Lions čelíte FOMO na kritické hranici a stát se vám může cokoli, reportují z jihu Francie Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R.
27. 6. 202226. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost
Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.