Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Forum Media
Newsletter

Jarní ochutnávka: Forum Media Light v květnu

Redakce MAM19. 4. 202116. 4. 2021

I přes nepřízeň v podobě vládních opatření se na jaře konference věnovaná marketingu, reklamě a médiím uskuteční. Pod názvem Forum Media Light proběhne 12. května kompletně online.

Pořadatelé a řečníci vás provedou světem komerční komunikace v kontextu pandemického roku, podělí se s vámi o aktuální postřehy a překvapivá zjištění ze své praxe. Bez ohledu na krizi, kterou jsme zažili, nebo možná díky ní, přišel kreativní i mediální průmysl v uplynulém roce s myšlenkami a strategiemi, jež obor mění a stanou se z nich dlouhodobé trendy.


Ve speciálních bonusových jarních přednáškách vám je představí Sam Tatam z britské Ogilvy Consulting, zabývající se aplikací behaviorálních věd v marketingu a reklamě, Simon Cook, výkonný ředitel festivalu Canes Lions, Emily Peet, ředitelka Research & Design v Rockland Dutton v USA. Zahraniční řečníky doplní čeští odborníci. Vystoupí Tereza Báčová, ředitelka byznysového rozvoje a mediální komunikace z agentury MediaPlus a dvojce z vedení společnosti Nielsen Admosphere – Tereza Šimečková a Tomáš Hynčica.


Jarní online Forum Media Light je „teaserem“ velké živé akce, každoročního největšího setkání v oboru marketingu, reklamy a médií. To se po přestávce v epidemickém roku vrátí opět k podzimní tradici a proběhne v listopadu. Jeho součástí bude také PR Summitu a Effie Stage. Loni zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti, a to na obě akce. Těm, kteří mají už zakoupenou vstupenku na původní Forum Media (2020), platí vstup také na letošní akci a mohou se zdarma registrovat i na online Forum Media Light. Všechny podstatné informace jsou zveřejněny na www.forummedia.cz. Mediálním partnerem akce je týdeník Marketing & Media.

Zavřít reklamu

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Starší článek

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
30. 6. 202229. 6. 2022
Newsletter

Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data 

Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se…
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Inspirace z paláce, ze sklepa i z výletní lodi

Na Cannes Lions čelíte FOMO na kritické hranici a stát se vám může cokoli, reportují z jihu Francie Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R.
27. 6. 202226. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost
Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.