Foto: Herbadent

Herbadent má prémiové místo v dm drogeriích. Pokračuje v expanzi

11. 3. 2021 07:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Herbadent, která vedle bylinných zubních past vyrábí i sladová vína nebo bylinné koupele, pokračuje v expanzi se svými produkty. I z toho důvodu nyní „ovládla“ síť 232 prodejen drogerií dm markt, kde má na prodejní ploše prémiové umístění.

„Jsme velmi rádi, že si naši partneři dobře uvědomují, že za poslední rok, více než kdy jindy, v lidech rezonují hodnoty jako jsou tradice, vyrobeno v Česku a s úctou k přírodě“, říká Martin Hošek, šéf prodeje a marketingu značky.

„Hot spot je určen prémiovým dodavatelům, kteří si tímto způsobem chtějí zvýšit prodeje,“ uvedl Jiří Peroutka, manažer komunikace dm-drogerie markt. Prémiové umístění podle něj prodeje zvyšuje, roli hraje i konkrétní produkt a kategorie. Konkrétní však být nechtěl. „Nejlépe si vedou stojany na boku regálů. Tam jsou prodeje dramaticky vyšší,“ dodal.

Herbadent nedávno spustil i vlastní e-shop a začala prodávat produkty bez krabičky, které se tím zlevní o deset korun, pokud si zákazník tuto variantu zvolí. Před pandemií měla společnost v plánu vstoupit do prvního obchodního centra formou pop-upové instalace. Další uzavírka obchodů plány prozatím zbrzdila.

PSALI JSME
Herbadent má vlastní e-shop. Prodává i bez krabiček

Značka Herbadent vznikla na pražském Smíchově v roce 1897. Zakládá si na tradici, bylinkách a osvědčených recepturách. Svou typickou zelenou barvou se snaží odlišit od záplavy podobně vyhlížejících konkurenčních produktů.

Foto: Herbadent

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.