Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Herbadent
Newsletter

Herbadent má prémiové místo v dm drogeriích. Pokračuje v expanzi

Irena Buřívalová11. 3. 202110. 3. 2021

Společnost Herbadent, která vedle bylinných zubních past vyrábí i sladová vína nebo bylinné koupele, pokračuje v expanzi se svými produkty. I z toho důvodu nyní „ovládla“ síť 232 prodejen drogerií dm markt, kde má na prodejní ploše prémiové umístění.

„Jsme velmi rádi, že si naši partneři dobře uvědomují, že za poslední rok, více než kdy jindy, v lidech rezonují hodnoty jako jsou tradice, vyrobeno v Česku a s úctou k přírodě“, říká Martin Hošek, šéf prodeje a marketingu značky.

„Hot spot je určen prémiovým dodavatelům, kteří si tímto způsobem chtějí zvýšit prodeje,“ uvedl Jiří Peroutka, manažer komunikace dm-drogerie markt. Prémiové umístění podle něj prodeje zvyšuje, roli hraje i konkrétní produkt a kategorie. Konkrétní však být nechtěl. „Nejlépe si vedou stojany na boku regálů. Tam jsou prodeje dramaticky vyšší,“ dodal.

Herbadent nedávno spustil i vlastní e-shop a začala prodávat produkty bez krabičky, které se tím zlevní o deset korun, pokud si zákazník tuto variantu zvolí. Před pandemií měla společnost v plánu vstoupit do prvního obchodního centra formou pop-upové instalace. Další uzavírka obchodů plány prozatím zbrzdila.

PSALI JSME
Herbadent má vlastní e-shop. Prodává i bez krabiček

Značka Herbadent vznikla na pražském Smíchově v roce 1897. Zakládá si na tradici, bylinkách a osvědčených recepturách. Svou typickou zelenou barvou se snaží odlišit od záplavy podobně vyhlížejících konkurenčních produktů.

Zavřít reklamu

Facebook spouští s WHO kampaň proti covidovým fake news

Starší článek

SPIR: Google zrušením cookies posílí dominantní postavení

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na…
5. 5. 20224. 5. 2022
Newsletter

„Marketplace“: nákupy budoucnosti

Úspora peněz, jednotná cena za dopravu, nákup na pár kliknutí. Kde tyto výhody online zákazník najde? Na tržišti.
5. 5. 20226. 5. 2022
Reklama
CNC kveten 2022
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.