Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Dove
Newsletter

Dove chce skutečnou krásu dostat do všech reklam, zaplatí za to

Jakub Křešnička25. 3. 202124. 3. 2021

Značka kosmetiky vybrala skupinu žen, které nezapadají do tradičního „ideálu“ krásy ve spotech, všem brandům nabízí financování jejich účasti. „Je to na nás,“ říká Dove.

Svou dlouhodobou kampaní o skutečné kráse vyzývá značka Dove ze skupiny Unilever stereotypy o ženské kráse na souboj už sedmnáct let. Zprvu kritizovaný, ale ve výsledku velmi úspěšný projekt pomáhá stavět do popředí ženy takové, jaké opravdu jsou, místo vyumělkovaných krasavic, které lze napodobit leda s pomocí photoshopu i filtrů na Instagramu. Dove už se daří měnit standardy kampaní v kosmetickém průmyslu, teď si ale bere na mušku celý obor reklamy.

„Z průzkumů víme, že se pokud se ženy necítí reprezentovány, může jim to zabránit v úplném dosažení jejich potenciálu. Důsledky jsou dalekosáhlé, negativně dopadají na zdraví, keriéry a vztahy. Jsme aktivistická značka, která neustále vyzývá úzké ideály krásy, a tak je naší povinností pomoci i ostatním, aby se v jejich reklamách objevila všechna krása,“ uvedla k projektu Sophie van Ettinger, globální viceprezidentka Dove.

Dove v aktuální kampani It´s on Us (Je to na nás), která vznikla ve spolupráci s madridskou agenturou Lola MullenLowe, představuje vlastně dva své projekty. Už v roce 2019 ve spolupráci s Getty Images vytvořil kolekci více než deseti tisíc fotografií s ženami, které při castinzích na reklamy slyšely, že jsou příliš tmavé, světlé, obézní, malé či že by prostě „nezapadly“. Už je použilo více než 2000 společností z 51 zemí. Tam se ale Dove zastavit nechtěl a na řadu přišel druhý projekt. Loni brand natočil se „svými ženami“ castingová videa, která byla rozesílána přímo lidem, kteří o obsazení do spotů rozhodují. A každé ženy zazněla i důležitá výzva: „Když mě ukážete takovou, jaká jsem, zaplatí náklady na mé obsazení Dove“.

Výzvy #ItsOnUs už využila značka nanuků a zmrzliny Magnum či čistících prostředků Cif (také jsou ze skupiny Unilever), výrobce a prodejce koblih Krispy Kreme, či finanční ústav Nedbank.

„Projekt opravdu ukázal jak těžké je v reklamním průmyslu prosazovat skutečnou krásu, dokonce i když díky Dove účast těchto žen značky nic nestojí. Doufejme, že tato kampaň povzbudí mnoho dalších, aby s tímto problémem něco opravdu udělali,“ dodal Tomas Ostiglia, výkonný kreativní ředitel LOLA MullenLowe Madrid.

Zavřít reklamu

Externí komunikace Letiště Praha v novém složení. Mluvčí je Klára Divíšková

Starší článek

Reklamní investice v únoru klesaly napříč mediatypy

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na…
5. 5. 20224. 5. 2022
Newsletter

„Marketplace“: nákupy budoucnosti

Úspora peněz, jednotná cena za dopravu, nákup na pár kliknutí. Kde tyto výhody online zákazník najde? Na tržišti.
5. 5. 20226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.