Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: The Gerety Awards
Newsletter

„Diamantové soutěži“ letos porotcují jen ženy. Přihlášky lze zasílat do 26. února

Jakub Křešnička8. 2. 20218. 2. 2021

Až do 26. února je možné posílat přihlášky do třetího ročníku „diamantové soutěže“, která hodnotí kampaně podle originality kreativního nápadu a kvality exekuce. V kompletně ženské porotě je i Dora Pružincová z DDB Prague.

Diamanty jsou věčné. Ikonický a zlidovělý slogan, s nímž v roce 1945 přišla Frances Gerety pro společnost De Beers, inspiroval i globální soutěž, která je po legendární marketérce pojmenovaná, a jejíž třetí ročník letos probíhá. Přihlášky do Gerety Awards je možné posílat do pátku 26. února. Práce budou hodnoceny podle originality kreativního nápadu a kvality exekuce. Na veškeré kampaně je nahlíženo ženskýma očima – ženy přeci jen stojí až za 80 procenty všech nákupních rozhodnutí. Rozhoduje o nich také kompletně ženská porota.

ČTĚTE TAKÉ
Všechno je Fyzika! Výroční AdParádu 2020 ovládla kampaň pro Brontosaury v Himálajích

V takzvané Grand Jury, která finální ocenění, je mimo jiné Karen Blackett, country manažerka WPP pro Velkou Británii a CEO britské GroupM, Jessica Apellaniz, šéfka kreativy pro Mexiko a latinskou Ameriku v Ogilvy Mexiko, či Maria Gräfin von Scheel-Plessen, globální šéfka pro média a reklamu v Montblanc Germany.

Česko má v porotě vlastní reprezentantku – Doru Pružincovou, která je od letošního dubna šéfkou kreativy DDB, předtím deset let působila ve VML&R a Y&R, kde od roku 2015 také řídila kreativu. Mimo jiné se dostala na seznam talentů podle magazínu Forbes 30 pod 30 a její práce posbíraly mnoho ocenění, mezi nimiž bylo i 14 lvů z Cannes Lions. Je členkou jedné z výkonných porot, které rozhodují o umístění projektů na shortlistu a práce posuzují z deseti různých zemí (Německo, Maďarsko, Itálie, Francie, Velká Británie, USA, Kanada, Nigérie, Singapur a Chile).

Práce, které se objevily v éteru mezi 1. lednem 2020 a deadlinem soutěže, je možné přihlásit do deseti „řezů“, jak Gerety Awards říkají v diamantové terminologii kategoriím. Jde o komunikaci, craft, zábavu, zdraví, humor, inovace, média, farmacii a Work For Good (projekty prospěšné pro uživatele i celý svět). Pro jednu přihlášku je cena nastavena na 290 eur. Ve hře jsou pak ještě dva portfoliové řezy – pro agenturu roku a produkční společnost roku (cena přihlášky je 600 eur).

Loni bylo v soutěži uděleno jedno Grand Prix, které získala v řezu komunikace kampaň s plesnivým burgerem pro společnost KFC od agentur Publicis Groupe, Ingo a David.

V prvním ročníku bylo Grand Prix rozdáno pět – hned dvě z nich (řezy komunikace a craft) získala kampaň Viva la Vulva pro značku Libresse ze skupiny Essity od agentury AMVBBDO.

Pro třetí ročník soutěže prošla Gerrety Awards oživením brandu spojeným s novým webem z dílny studia Here.We.Go. Nejen, že ještě propracovaněji využívá motivu diamantů, ale ještě více dává vyniknout tomu hlavnímu – porotkyním soutěže. „Tone of voice je feminní a zároveň sebevědomý, elegantní ale též provokativní. Koncept odrazu světla a lesku diamantu s perfektním řezem se zrcadlí v kvalitě ocenění i žen, které jsou její součástí,“ uvedla k tomu Louise Sloper, zakladatelka studia Here.We.Go.

Zavřít reklamu

Novinky je během pandemie třeba volit citlivěji, říká marketingový ředitel Kofoly

Starší článek

Sledovanost televize loni lámala rekordy: čtyři hodiny před obrazovkou denně

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Videoformáty a RTB

Jaké jsou výhody využití videa při „real-time biddingu“ a následného oslovení uživatelů.
15. 8. 202212. 8. 2022
Newsletter

„The Masacre“. KFC přichází s hororovým spotem

Řetězec rychlého občerstvení KFC k propagaci nové položky v menu připravil čtrnáctiminutový spot inspirovaný béčkovými horory z 80. let.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše

Nové album bude mít za roh mířící myšlenku, chci se jím trochu jinak odprezentovat říká písničkář Michal Horák v podcastu ADC Kitchen.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
25. 7. 202222. 7. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.