Foto: Youtube.com Gucci

VIDEO: Oděvní značky Gucci a North Face v kampani představily společnou kolekci

7. 1. 2021 15:01

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Velmi pestrobarevná kolekce Gucci a North Face vznikla po měsících spolupráce a značky v nich odkazují na svou historii i udržitelný odkaz. 

Spolupráce značek provází i televizní kampaň. Ten zachycuje skupinku turistů v horách při kempování u jezera se stylizací retro dovolené ze sedmdesátých let. Společnost The North Face ostatně vznikla v roce 1966 v San Francisku a atmosféra kampaně částečně odráží období a éru hippies v bohatém využití květinových vzorů. Jako soundtrack k celé videokampani zní píseň skupiny „Bad Moon Rising“, kterou napsal John Fogerty. 

Kolekce pro muže a ženy zahrnuje pestrobarevné doplňky, polstrované kabáty, bombery a vesty s husím peřím, košile, sukně, trička a mikiny či zavazadla a boty, ale také stany a spací pytle. Svrchní oděvy a vybavení vycházejí z originálních návrhů The North Face ze sedmdesátých let a nabízí několik barevných květinových potisků, které nesou nové logo The North FacexGucci. Toto kombinované logo se třemi zakřivenými čarami The North Face a barevným pruhem Gucci je také zobrazeno na štítku. Kolekce je v souladu se závazkem obou značek k udržitelnosti, výrobky obsahují například nylonovou tkaninu získanou z recyklovaných materiálů, jako jsou rybářské sítě, koberce a jiné zbytky.

Spolupráci obou značek propaguje například i inovativní OOH reklama na zdi obytného domu v italském Miláně. Celá stěna vypadá jako potažená červenou bundou, přitom jde o zdařilý nátěr. 

Na oslavu motivů kolekce budou během ledna v pěti městech světa -Hongkongu, Šanghaji, Londýně, New Yorku a Miláně – představeny Gucci Artwalls, které budou obsahovat snímky s motivy kolekce a loga obou značek.

Foto: Youtube.com Gucci

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.