Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

České značky koketují s Tiktokem

Pavel Hejkrlík18. 1. 202114. 1. 2021

Čínská sociální síť populární zejména mezi mladými do 18 let zažívá boom. Potenciálu si všímají i české značky, které zkouší první kampaně.

V České republice využívá TikTok asi 1,1 milionu lidí měsíčně. Většina uživatelů této sítě jsou mladí lidé mezi 12-24 lety. Pro značky, které mají podobnou cílovou skupinu, představuje TikTik zajímavý kanál, jak je oslovit za ceny, které bývají nižší než v případě Youtube, Facebooku nebo Instagramu. Ze světových luxusních značek je na síti už i například Mercedes, Louis Vuitton či Dior a celá řada dalších. Z českých značek už si TikTok vyzkoušely například například Prima, která na TikToku propagovala seriál Sestřičky, Nova zase hledala zájemce o casting do další řady Superstar. Velmi úspěšnou kampaň mají za sebou například Hobžovy Strážnické brambůrky, Okay elektro, O2, Florea.cz nebo Footshop, testuje je Notino, Elektroworld a řada dalších.

Okaycz

Uvedení firmy Okay na TikTok – jde o doposud jednu z nejúspěšnějších organických kampaní na TikToku. Za 14 dní účet nashromáždil 40 500 sledujících, přes 346 000 lajků. Celkový počet zobrazení 2,7 milionu ze 7 videí. Následná vlastní tvorba firmy je v procesu.

@okaycz

7/7 @welovefun na prodejně končí, ale Vánoce přicházejí🤩. Co si přeješ pod stromeček?🎁 👻 ##okaycz ##welovefuncz ##cesko

♬ It’s Beginning to Look a Lot Like Christmas – Perry Como & The Fontane Sisters – 🎄🎄🎄

Další videa zde.

Floreacz

Otestování platformy za pomoci TikTok Influencerů a soutěž o růže z vlastního profilu, která přinesla za 14 dní 1,1 milionu zhlédnutí na hashtagu #floreacz. Soutěžní video dosáhlo 41 000 zhlédnutí, přes 8 400 lajků a přes 5 000 komentářů pro zapojení do soutěže. 

@florea.cz

Sleduj a označ @__ nejlepší kamarádku 🦸‍♂️🌹🦸‍♀️ 14.10 vybereme 10 z vás kterým přivezeme 100 růží ❤️. ##floreacz ##welovefuncz ##cesko ##soutez

♬ Blow Your Mind (Mwahchallenge) – Dua Lipa

Hobžovy Strážnické brambůrky 

Firma chtěla zvýšit povědomí o značce mezi lidmi do 20 let. Populární trendy taneční video na melodii Patatak (tanec pro vystrašení kameramana má v jejich verzi se skladníkem přes 4300 zhlédnutí), celkem Patatak získal na TikToku 3,3 milionu videí. Další bassdada s bratry Hobžovými dosáhlo 21 200 shlédnutí, odpovědi na otázky v písničce pak 293 tisíc shlédnutí. Hobžovy strážnické brambůrky si pro spolupráci vybraly influencera Davida Kaspřáka, který má 385 tisíc sledujících. Populární trendy video, které na TikToku v rámci zobrazení hashtagu #lokichallenge (Loki z Avangers) má 69 400 000 zobrazení. Brambůrky pro Lokiho od Kaspřáka dosáhly téměř milionu shlédnutí, 2,2 milionu mělo video Charakter-Lakomec. Celkem měla videa, která sdílel několik milionů shlédnutí.

@straznicke

Pošli kamarádovi vzkaz… 🤪🥔😋 #straznickebramburky #bramburky #trend #trending #czech #straznicke #brambůrky

♬ Psycho! – MASN

O2

Kampaň, do které se zapojilo celkem 9 influencerů, získala 2,2 milionu zhlédnutí a přes 400 000 liků.

@andyindustries

tak doufam, ze vam ma rada pomohla🤪 ##spoluprace ##O2YOU

♬ původní zvuk – 🤠andy in da streets🤠

Další videa zde.

×

Lego už nebude jen v hračkářstvích. Zacílí i na dospělé

Starší článek

Jaký byl rok 2020 pro Ipsos

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Anketa mezi HR řediteli: Co děláte pro mentální zdraví svých lidí?

Pandemie problém s duševním zdravím zaměstnanců nevytvořila, jen jej zdůraznila. O pohodu lidí na pracovišti by se měly firmy starat dlouhodobě,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Makro mírní propad HoReCa. Kampaň s Forejtem má přivést nové zákazníky

Segment HoReCa je krizí naprosto decimován, což dopadá i na obchody Makro, ve kterých hoteliéři a restauratéři často nakupují.
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více