České značky koketují s Tiktokem

18. 1. 2021 05:01

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čínská sociální síť populární zejména mezi mladými do 18 let zažívá boom. Potenciálu si všímají i české značky, které zkouší první kampaně.

V České republice využívá TikTok asi 1,1 milionu lidí měsíčně. Většina uživatelů této sítě jsou mladí lidé mezi 12-24 lety. Pro značky, které mají podobnou cílovou skupinu, představuje TikTik zajímavý kanál, jak je oslovit za ceny, které bývají nižší než v případě Youtube, Facebooku nebo Instagramu. Ze světových luxusních značek je na síti už i například Mercedes, Louis Vuitton či Dior a celá řada dalších. Z českých značek už si TikTok vyzkoušely například například Prima, která na TikToku propagovala seriál Sestřičky, Nova zase hledala zájemce o casting do další řady Superstar. Velmi úspěšnou kampaň mají za sebou například Hobžovy Strážnické brambůrky, Okay elektro, O2, Florea.cz nebo Footshop, testuje je Notino, Elektroworld a řada dalších.

Okaycz

Uvedení firmy Okay na TikTok – jde o doposud jednu z nejúspěšnějších organických kampaní na TikToku. Za 14 dní účet nashromáždil 40 500 sledujících, přes 346 000 lajků. Celkový počet zobrazení 2,7 milionu ze 7 videí. Následná vlastní tvorba firmy je v procesu.

@okaycz

7/7 @welovefun na prodejně končí, ale Vánoce přicházejí?. Co si přeješ pod stromeček?? ? ##okaycz ##welovefuncz ##cesko

♬ It’s Beginning to Look a Lot Like Christmas – Perry Como & The Fontane Sisters – ???

Další videa zde.

Floreacz

Otestování platformy za pomoci TikTok Influencerů a soutěž o růže z vlastního profilu, která přinesla za 14 dní 1,1 milionu zhlédnutí na hashtagu #floreacz. Soutěžní video dosáhlo 41 000 zhlédnutí, přes 8 400 lajků a přes 5 000 komentářů pro zapojení do soutěže. 

@florea.cz

Sleduj a označ @__ nejlepší kamarádku ?‍♂️??‍♀️ 14.10 vybereme 10 z vás kterým přivezeme 100 růží ❤️. ##floreacz ##welovefuncz ##cesko ##soutez

♬ Blow Your Mind (Mwahchallenge) – Dua Lipa

Hobžovy Strážnické brambůrky 

Firma chtěla zvýšit povědomí o značce mezi lidmi do 20 let. Populární trendy taneční video na melodii Patatak (tanec pro vystrašení kameramana má v jejich verzi se skladníkem přes 4300 zhlédnutí), celkem Patatak získal na TikToku 3,3 milionu videí. Další bassdada s bratry Hobžovými dosáhlo 21 200 shlédnutí, odpovědi na otázky v písničce pak 293 tisíc shlédnutí. Hobžovy strážnické brambůrky si pro spolupráci vybraly influencera Davida Kaspřáka, který má 385 tisíc sledujících. Populární trendy video, které na TikToku v rámci zobrazení hashtagu #lokichallenge (Loki z Avangers) má 69 400 000 zobrazení. Brambůrky pro Lokiho od Kaspřáka dosáhly téměř milionu shlédnutí, 2,2 milionu mělo video Charakter-Lakomec. Celkem měla videa, která sdílel několik milionů shlédnutí.

O2

Kampaň, do které se zapojilo celkem 9 influencerů, získala 2,2 milionu zhlédnutí a přes 400 000 liků.

@andyindustries

tak doufam, ze vam ma rada pomohla? ##spoluprace ##O2YOU

♬ původní zvuk – ?andy in da streets?

Další videa zde.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.