Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: brasnarstvitlusty.cz
Newsletter

Brašnářství Tlustý chce ručně vyrábět boty a naučit je Čechy kupovat online

Irena Buřívalová7. 1. 20216. 1. 2021

Na českou obuvnickou tradici a ruční výrobu rámových bot z udržitelných materiálů chce navázat Brašnářství Tlustý. Firmě se v dosavadní krizi daří, tržby loni vzrostly meziročně o 30 procent. Zatím vyráběla brašny, peněženky, diáře nebo řemínky k hodinkám. Další metou je naučit Čechy kupovat boty online.

„Je to revoluční projekt, kterým reagujeme i na situaci kolem koronaviru. Chceme oživit službu veřejnosti v duchu baťovských tradic a za dobré peníze zákazníkům nabídnout opravdovou hodnotu. Když Rohlik.cz naučil moji maminku kupovat maso online, tak proč bychom my nemohli naučit Čechy kupovat boty online,“ říká jednatel Brašnářství Tlustý Ivan Petruv.

Firma, která má dílnu a showroom v pražských Vršovicích, stále na plánovaný obuvnický projekt shání peníze. Petruv nevylučuje ani variantu crowdfundingu. Pokud vše půjde dobře, první kolekci by rád představil v létě 2021. Lidé by pak měli mít možnost si přes aplikaci nechat změřit chodidlo, aby bota dobře seděla. Obuv bude cílit na věkovou skupinu zhruba od 35 do 60 let, tedy na zákazníky, kteří mohou mít už nějaké zdravotní problémy a vyhledávají pohodlnou obuv, a zároveň na spotřebitele, pro které důležitá kvalita. Obuv by měla vydržet při správném zacházení i pět let, čemuž bude odpovídat cena ve střední až vyšší kategorii. Boty budou vyrobené z přírodních materiálů a bude možné je nechat opravit.

Firma v komunikaci spoléhá na svoji komunitu na sítích a sdílení zkušeností spokojených zákazníků. Velké kampaně nechystá, veškeré marketingové materiály vznikají in-house.

Ručně šité kožené boty dnes v Česku vyrábí například i zlínská firma Vasky. Ta ale cílí na mladší zákazníky.  Nedávno otevřela novou prodejnu v pražském centru v ulici Na Příkopě. Vedle Prahy mají Vasky kamenné obchody také v Ostravě, v Brně a v domovském Zlíně.

×

Marketing se musí vypořádat s rozpočty i se změnou chování

Starší článek

Značky Prim a Škoda spojily síly: vytvořily limitovanou edici hodinek Popular

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

KOMENTÁŘ: Esport? Zchudlý král pandemie

Okem neviditelný vir změnil naše životy a drtivě dopadl i na business, ten esportový nevyjímaje. Divoké teorie o tom, jak se…
25. 1. 202124. 1. 2021
Newsletter

V porotě 100. výročních globálních cen ADC usednou kreativci z 36 zemí

Takřka 180 odborníků z kreativního, komunikačního či mediálního byznysu ohodnotí práce z celého světa, které budou přihlášeny…
21. 1. 202120. 1. 2021
Newsletter

Startuje online i tištěný Vogue Leaders, chce přinášet příběhy …

Společnost V24 Media, která na českém a slovenském trhu vydává magazín Vogue Czechoslovakia, oznámila spuštění nového časopisu Vogue Leaders…
21. 1. 202120. 1. 2021
Newsletter

Žádné reklamy na Facebooku? Možná to jde i bez nich

Není skutečný přínos reklam na sociálních sítích nadsazený? Značky, které se připojily k bojkotu Facebooku, nezaznamenaly žádné propady tržeb. …
21. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více