Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Publicis Groupe
Newsletter

Na „vánočním večírku“ Publicis Groupe vystoupí Michelle Obama či Bob Iger

Jakub Křešnička10. 12. 202011. 12. 2020

Pro letošní nevídaný rok nahradí tradiční videopřání od globálního CEO Arthura Sadouna zaměstnancům celosvětové komunikační skupiny Publicis Groupe videoevent, na němž vystoupí přední světové osobnosti. Akce proběhne od 14. do 17. prosince.

Všech 80 tisíc zaměstnanců Publicis Groupe se bude moci prostřednictvím interní platformy Marcel během čtyř dní připojovat k online eventu, na němž skupina představí plány pro nadcházející rok, nebo pět klíčových iniciativ, které změní budoucnost práce Publicisu.

Celou akci představili ve vtipném „koronavirovém“ videu předseda dozorčí rady Maurice Lévy, který donutil CEO a předsedu představenstva Publicisu Arthura Sadouna k odložení brambůrků a uspořádání semináře pro „pár stovek lidí“.

Na akci vystoupí mimo jiné bývalá první dáma USA Michelle Obama, bude hovořit o tom, co znamená zavázat se k budování různorodého inkluzivního prostředí, o tom, jak důležitý je mentoring (a jak ho dělat správně), a také o tom, jak se vždy snažit o to nejlepší i v těch nejnáročnějších časech.

Výkonný ředitel společnosti Walt Disney Bob Iger předestře, co je zapotřebí ke znovuobjevení kreativity a inovací i v době krize, a jak uspět v dnešním světě plném platforem. CEO společnosti Microsoft Satya Nadella nabídne pohled na to, jak se v roce 2020 změnil způsob práce, jak se bude dál vyvíjet, a jakou roli by v ní mohly a měly hrát technologie

×

Excellence Awards: Ketchum London agenturou roku, slaví i Češi

Starší článek

VIDEO: David Hasselhoff v kampani pomáhá zahánět stesk po 90. letech

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021
Newsletter

Tierra Verde vstoupí na další trhy. V plánu je Maďarsko, Rakousku …

Mezi českými spotřebiteli roste zájem o ekologické výrobky a drogerii. Brněnské společnosti Tierra Verde se proto dařilo i během krize.
14. 1. 202113. 1. 2021
Marketing

Badmintonový svaz s novou vizuální identitou. Motivem je heslo „Bad“

Další změna vizuální identity ze světa sportovních svazů. Po loňském basketbalu nebo triatlonu po ní sáhl badminton. Ústředním motivem je heslo…
13. 1. 202114. 1. 2021
Newsletter

Marketingové věštění. Rok 2021 ovlivní nástup generace …

Tuzemští zákazníci budou očekávat „bezproblémový svět“. Zní to paradoxně, ale půjde o jeden z nejvýznamnějích trendů letošního roku, který…
11. 1. 202112. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více