Foto: Youtube.com | Publicis Groupe

Na „vánočním večírku“ Publicis Groupe vystoupí Michelle Obama či Bob Iger

10. 12. 2020 05:12

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pro letošní nevídaný rok nahradí tradiční videopřání od globálního CEO Arthura Sadouna zaměstnancům celosvětové komunikační skupiny Publicis Groupe videoevent, na němž vystoupí přední světové osobnosti. Akce proběhne od 14. do 17. prosince.

Všech 80 tisíc zaměstnanců Publicis Groupe se bude moci prostřednictvím interní platformy Marcel během čtyř dní připojovat k online eventu, na němž skupina představí plány pro nadcházející rok, nebo pět klíčových iniciativ, které změní budoucnost práce Publicisu.

Celou akci představili ve vtipném „koronavirovém“ videu předseda dozorčí rady Maurice Lévy, který donutil CEO a předsedu představenstva Publicisu Arthura Sadouna k odložení brambůrků a uspořádání semináře pro „pár stovek lidí“.

Na akci vystoupí mimo jiné bývalá první dáma USA Michelle Obama, bude hovořit o tom, co znamená zavázat se k budování různorodého inkluzivního prostředí, o tom, jak důležitý je mentoring (a jak ho dělat správně), a také o tom, jak se vždy snažit o to nejlepší i v těch nejnáročnějších časech.

Výkonný ředitel společnosti Walt Disney Bob Iger předestře, co je zapotřebí ke znovuobjevení kreativity a inovací i v době krize, a jak uspět v dnešním světě plném platforem. CEO společnosti Microsoft Satya Nadella nabídne pohled na to, jak se v roce 2020 změnil způsob práce, jak se bude dál vyvíjet, a jakou roli by v ní mohly a měly hrát technologie

Foto: Youtube.com | Publicis Groupe

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.