Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Publicis Groupe
Newsletter

Na „vánočním večírku“ Publicis Groupe vystoupí Michelle Obama či Bob Iger

Jakub Křešnička10. 12. 202011. 12. 2020

Pro letošní nevídaný rok nahradí tradiční videopřání od globálního CEO Arthura Sadouna zaměstnancům celosvětové komunikační skupiny Publicis Groupe videoevent, na němž vystoupí přední světové osobnosti. Akce proběhne od 14. do 17. prosince.

Všech 80 tisíc zaměstnanců Publicis Groupe se bude moci prostřednictvím interní platformy Marcel během čtyř dní připojovat k online eventu, na němž skupina představí plány pro nadcházející rok, nebo pět klíčových iniciativ, které změní budoucnost práce Publicisu.

Celou akci představili ve vtipném „koronavirovém“ videu předseda dozorčí rady Maurice Lévy, který donutil CEO a předsedu představenstva Publicisu Arthura Sadouna k odložení brambůrků a uspořádání semináře pro „pár stovek lidí“.

Na akci vystoupí mimo jiné bývalá první dáma USA Michelle Obama, bude hovořit o tom, co znamená zavázat se k budování různorodého inkluzivního prostředí, o tom, jak důležitý je mentoring (a jak ho dělat správně), a také o tom, jak se vždy snažit o to nejlepší i v těch nejnáročnějších časech.

Výkonný ředitel společnosti Walt Disney Bob Iger předestře, co je zapotřebí ke znovuobjevení kreativity a inovací i v době krize, a jak uspět v dnešním světě plném platforem. CEO společnosti Microsoft Satya Nadella nabídne pohled na to, jak se v roce 2020 změnil způsob práce, jak se bude dál vyvíjet, a jakou roli by v ní mohly a měly hrát technologie

×

Excellence Awards: Ketchum London agenturou roku, slaví i Češi

Starší článek

VIDEO: David Hasselhoff v kampani pomáhá zahánět stesk po 90. letech

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Rádio láká posluchače na rockovou vakcínu

Rock Radio ze skupiny Media Bohemia ve svých kampaních pracuje s tématy, které přináší pandemie. V té poslední posluchače nabádá…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více