Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Notino
Newsletter

Tváří Notino bude v Itálii Alena Šeredová. Spolupráce zahrnuje spoty i účast na eventech

Irena Buřívalová16. 11. 202025. 11. 2020

Český online obchod Notino s parfémy a kosmetikou, který má i 27 kamenných prodejen na 24 evropských trzích, spouští poprvé od svého rebrandingu z Parfums.cz imageovou nadlinkovou komunikaci. Chce posílit znalost značky na trzích, kde zatím nepůsobí tak dlouho.

Firma se chce v marketingu aktuálně nejvíce zaměřit na Itálii, kde vidí potenciál k upevnění své pozice na trhu. Jako tvář pro televizní spoty Notino vybralo modelku a moderátorku Alenu Šeredovou, která je na tamním trhu známá i díky svému dřívějšímu svazku s italským brankářem Gianluigi Buffonem. Ten dnes působí v Italském klubu Juventus FC.

„Alena je paradoxně v Itálii známější než na českém trhu, proto jsme si ji vybrali. Máme s ní smlouvu na rok. Zahrnuje nadlinkové spoty a také účast na eventech,“ uvedl Oldřich Dostál brand marketing director Notina.

Reklama s Alenou Šeredovou vznikla ve spolupráci se zlínskou IS Produkcí. Její koncept připravil Dostál ve spolupráci s Martinou Juráňovou manažerkou brandu a kampaní a  senior copywriterkou Vlastou Malycka Brzobohatou. Producentem byl Martin Gazda a režisérem Štěpán Zálešák. „Natáčelo se v polovině září v italském Turínu. Make-up zajistila Michaela Ohemová a vlasy Martin Tyl, jedničky ve svých oborech,“ doplnil Dostál.

Spot s Alenou Šeredovou poběží na kanálech Publitalia ’80, Sky a Discovery, stejně jako na internetu a sociálních sítích.

Detaily kampaně

Klient: Notino

Kreativní řešení: in-house

Producent: Martin Gazda

Režisér: Štěpán Zálešák

Mediamix: TV, social

Nasazení: listopad – prosinec

×

A jaký odstín rtěnky má váš avatar? Digitalizace vstupuje i do segmentu krásy

Starší článek

Důvěru zákazníka posilují empatie. Operátoři call center se musí umět „sladit“

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Ceny SDGs jsou otevřené pro přihlášky, čas je do konce března

Asociace společenské odpovědnosti v letošním roce pořádá již pátý ročník Cen SDGs. Ty oceňují inovativní projekty, jež naplňují globální cíle…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více