Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Golden Drum
Newsletter

Golden Drum se zaměří na mladé. Součástí festivalu zůstane kreativní soutěž

Radana Čechová19. 10. 202025. 11. 2020

Pořadatelé reklamního festivalu Golden Drum a Slovinská reklamní komora (Slovenska oglaševalska zbornica, SOZ) potvrdili, že plánují uskutečnit příští ročník festivalu i soutěže. Oznámili také, že na příštím eventu bude i více prostoru pro mladé kreativce.

V rámci iniciativy Re:Start the Future dochází k přeměně festivalu a jeho 27. ročník, který se bude konat od 13. do 15. října 2021, nabídne campus pro mladé (i mladé srdcem) v rámci výstavního prostoru v Monfortu. Tato architektonicky zajímavá budova z roku 1827 stojí ve Slovinsku přímo na břehu moře na půli cesty mezi Portoroží a Piranem a byla přestavena v roce 2018. Za její současnou podobu může trio architektů: Stanislava Pustoslemšek, Uršula Koren a Pascal Fusil.

Součástí festivalu Golden Drum je věhlasná kreativní soutěž. Přihlášky tradičně startují v polovině června a uzávěrka bývá v polovině srpna. Shortlist se zveřejňuje v říjnu a vzápětí se v rámci festivalu uskuteční i slavnostní předávání cen.

Zavřít reklamu

Nakup hned a zaplať až potom. Češi kvůli covidu rekordně šetří

Starší článek

Příliš podobné reklamy? Obsahový marketing musí vystoupit z řady

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
30. 6. 202229. 6. 2022
Newsletter

Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data 

Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se…
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Inspirace z paláce, ze sklepa i z výletní lodi

Na Cannes Lions čelíte FOMO na kritické hranici a stát se vám může cokoli, reportují z jihu Francie Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R.
27. 6. 202226. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.