Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Ryan Reynolds. Nejvíc sexy marketér světa

Jakub Křešnička28. 9. 202025. 9. 2020

Po ocenění od magazínu People sbírá „sexiest man alive“ Ryan Reynolds ceny od Adweeku a dalších expertů. Je novou globální hvězdou content marketingu díky vlastní agentuře Maximum Effort.

Hollywoodskému herci Ryanu Reynoldsovi nestačilo, když ho před dvěma lety People jmenoval nejvíce sexy mužem planety. Od té doby, a v posledním čase zvlášť, sbírá jedno ocenění za druhým. Místo Oscarů jde ale o uznání za jeho marketingový um. Jen během září získal od časopisu Adweek titul Brand Visionary 2020 a Fast Company ho zařadila mezi 74 nejkreativnějších lidí v byznysu.

Herec má dokonce vlastní agenturu Maximum Effort. Vyrábí přes ni reklamy nejen pro své další společnosti, jako je značka alkoholu Aviation American Gin nebo virtuální mobilní operátor Mint Mobile, ale třeba i pro značku kávy svého „nepřítele“ Hugha Jackmana.

Úspěch nesklízí jen u odborníků, ale i mezi lidmi. Reynoldsův Aviaton Gin letos už podruhé vyhrál soutěž Adweeku March Adness, při níž lidé na sociálních sítích vybírají vítěze v turnaji 64 značek s inovativním marketingem. Porazil takové giganty jako Google, PepsiCo, Coca­‑Cola, Nike, Marvel a další.

„Myslím, že musíte mít schopnost nebo ochotu nebrat se až tak příliš vážně a perfekcionisticky,“ přiblížil Reynolds svůj přístup k věci magazínu The Drum. „Musíte být v pohodě s tím, že spolu s triumfy ukazujete i své chyby. Pracoval jsem na filmech s rozpočtem 150 milionů i 10 milionů a problémy jsou vždy skoro stejné — nikdy není dost času ani peněz. Filmy s nižším rozpočtem jsou o něco více kreativně naplňující, protože se musíte spíše opřít do charakteru postavy než se spoléhat na efekty. A podle mě by totéž mohlo platit ve světě reklamy,“ dodal.

A jak se mu to daří?

Ryan Reynolds cestu k marketingu našel přes film Deadpool (2016), jehož natáčení prosazoval jedenáct let a stejně se nadchnul i pro jeho propagaci. Kostým hrdiny například představil Reynolds s odkazem na jiného Reynoldse ­– Burta Reynoldse a jeho legendární akt pro Cosmpolitan.

View this post on Instagram

He did it first. And best. And naked. #BurtReynolds

A post shared by Ryan Reynolds (@vancityreynolds) on Sep 6, 2018 at 6:47pm PDT

Doprovodným marketingem byl pak například též hodinový záznam hořícího „polena“, které si lidé mohli pustit jako podkres na Štědrý večer či informativní video spojené s prevencí rakoviny varlat.

K účasti v kampani pro druhý díl filmu dokonce přesvědčil i Davida Beckhama, kterého v prvním díle urazil. Samozřejmě se mu musel „omluvit“.

Při práci na marketingu pro Deadpoola a jeho pokračování se seznámil i s profesionálem Georgem Deweym, jenž dělal na marketingu studií 20th Century Fox (zodpovědných za tento film) i pro McCann. Společně založili agenturu Maximum Effort. Ta dnes dělá reklamu i pro další Reynoldsovy firmy, jako je Aviation American Gin. Například představení procesu jeho vzniku nechybí nic, co musí mít reklama na každý prémiový alkohol. Reynolds to ale dovádí do absurdity.

Podobně i oblíbené „reklamy v reklamě“ tahá za hranu, když do spotu na televizi Samsung spojenou s trailerem na jeho nový film 6 Underground, vtlačí i reklamu na gin.

Během 72 hodin pak stihla agentura Maximum Effort vytvořit reklamu s herečkou Monicou Ruiz, která byla hlavní tváří reklamy na rotopedy Peloton, jež způsobila pozdvižení z údajného sexismu, kdy manžel nutí svou ženu cvičit, aby s ním zůstala.

Reklama Pelotonu:

Reynoldsova reakce:

Maximum Effort pracuje i pro další Reynoldsovu firmu, virtuálního mobilního operátora Mint Mobile. Měl být představen bombastickou reklamou, místo toho ale přišla koronakrize. I té ale umí v kampani využít.

A když pak výhody společnosti skutečně představuje, neváhá si „nenápadně“ rýpnout do konkurence i do sebe sama.

Reklamu ale nedělá Maximum Effort jen Reynoldsovým firmám. Čas si nachází třeba i pro podnikání další hollywoodské hvězdy, Hugha Jackmana. Agentura stojí i za novým spotem na jeho kávu Laughing Man.

Navazuje na loňský klip, kvůli němuž tyto na internetu „válčící“ celebrity uzavřely příměří, aby si mohly vzájemně natočit spoty, které vychválí jejich podnikání.

×

Nejvíc sexy marketér světa. Reynolds je novou hvězdou content marketingu

Starší článek

Důraz na práci s komunitou se vyplácí, říká Čumpelík z Tipsportu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Těžká doba pro módní průmysl, oživení přijde nejdříve příští rok

Pandemie na producenty oblečení dopadá nejen kvůli zavřeným obchodům, ale i změně stylu oblékání. Lidé například upřednostňují méně formální…
19. 1. 202119. 1. 2021
Newsletter

ANKETA: PR budou hýbat sociální sítě, digitalizace i očkování

Zadavatelé budou řešit reputation management, společenské otázky, vztahy se zákazníky, ale i s agenturami, říkají odborníci na Public…
18. 1. 202114. 1. 2021
Newsletter

České značky koketují s Tiktokem

Čínská sociální síť populární zejména mezi mladými do 18 let zažívá boom. Potenciálu si všímají i české značky, které zkouší první kampaně.
18. 1. 202114. 1. 2021
Newsletter

Predikce vývoje trhu zdarma? S využitím Share of search je to možné

Před pár měsíci jste zřejmě o Share of search (SOS) nevěděli nic. Nyní je tato metrika oslavovaná jako ta nejdůležitější, o níž jste kdy slyšeli.
18. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více