Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Ryan Reynolds. Nejvíc sexy marketér světa

Jakub Křešnička28. 9. 202025. 9. 2020

Po ocenění od magazínu People sbírá „sexiest man alive“ Ryan Reynolds ceny od Adweeku a dalších expertů. Je novou globální hvězdou content marketingu díky vlastní agentuře Maximum Effort.

Hollywoodskému herci Ryanu Reynoldsovi nestačilo, když ho před dvěma lety People jmenoval nejvíce sexy mužem planety. Od té doby, a v posledním čase zvlášť, sbírá jedno ocenění za druhým. Místo Oscarů jde ale o uznání za jeho marketingový um. Jen během září získal od časopisu Adweek titul Brand Visionary 2020 a Fast Company ho zařadila mezi 74 nejkreativnějších lidí v byznysu.

Herec má dokonce vlastní agenturu Maximum Effort. Vyrábí přes ni reklamy nejen pro své další společnosti, jako je značka alkoholu Aviation American Gin nebo virtuální mobilní operátor Mint Mobile, ale třeba i pro značku kávy svého „nepřítele“ Hugha Jackmana.

Úspěch nesklízí jen u odborníků, ale i mezi lidmi. Reynoldsův Aviaton Gin letos už podruhé vyhrál soutěž Adweeku March Adness, při níž lidé na sociálních sítích vybírají vítěze v turnaji 64 značek s inovativním marketingem. Porazil takové giganty jako Google, PepsiCo, Coca­‑Cola, Nike, Marvel a další.

„Myslím, že musíte mít schopnost nebo ochotu nebrat se až tak příliš vážně a perfekcionisticky,“ přiblížil Reynolds svůj přístup k věci magazínu The Drum. „Musíte být v pohodě s tím, že spolu s triumfy ukazujete i své chyby. Pracoval jsem na filmech s rozpočtem 150 milionů i 10 milionů a problémy jsou vždy skoro stejné — nikdy není dost času ani peněz. Filmy s nižším rozpočtem jsou o něco více kreativně naplňující, protože se musíte spíše opřít do charakteru postavy než se spoléhat na efekty. A podle mě by totéž mohlo platit ve světě reklamy,“ dodal.

A jak se mu to daří?

Ryan Reynolds cestu k marketingu našel přes film Deadpool (2016), jehož natáčení prosazoval jedenáct let a stejně se nadchnul i pro jeho propagaci. Kostým hrdiny například představil Reynolds s odkazem na jiného Reynoldse ­– Burta Reynoldse a jeho legendární akt pro Cosmpolitan.

View this post on Instagram

He did it first. And best. And naked. #BurtReynolds

A post shared by Ryan Reynolds (@vancityreynolds) on Sep 6, 2018 at 6:47pm PDT

Doprovodným marketingem byl pak například též hodinový záznam hořícího „polena“, které si lidé mohli pustit jako podkres na Štědrý večer či informativní video spojené s prevencí rakoviny varlat.

K účasti v kampani pro druhý díl filmu dokonce přesvědčil i Davida Beckhama, kterého v prvním díle urazil. Samozřejmě se mu musel „omluvit“.

Při práci na marketingu pro Deadpoola a jeho pokračování se seznámil i s profesionálem Georgem Deweym, jenž dělal na marketingu studií 20th Century Fox (zodpovědných za tento film) i pro McCann. Společně založili agenturu Maximum Effort. Ta dnes dělá reklamu i pro další Reynoldsovy firmy, jako je Aviation American Gin. Například představení procesu jeho vzniku nechybí nic, co musí mít reklama na každý prémiový alkohol. Reynolds to ale dovádí do absurdity.

Podobně i oblíbené „reklamy v reklamě“ tahá za hranu, když do spotu na televizi Samsung spojenou s trailerem na jeho nový film 6 Underground, vtlačí i reklamu na gin.

Během 72 hodin pak stihla agentura Maximum Effort vytvořit reklamu s herečkou Monicou Ruiz, která byla hlavní tváří reklamy na rotopedy Peloton, jež způsobila pozdvižení z údajného sexismu, kdy manžel nutí svou ženu cvičit, aby s ním zůstala.

Reklama Pelotonu:

Reynoldsova reakce:

Maximum Effort pracuje i pro další Reynoldsovu firmu, virtuálního mobilního operátora Mint Mobile. Měl být představen bombastickou reklamou, místo toho ale přišla koronakrize. I té ale umí v kampani využít.

A když pak výhody společnosti skutečně představuje, neváhá si „nenápadně“ rýpnout do konkurence i do sebe sama.

Reklamu ale nedělá Maximum Effort jen Reynoldsovým firmám. Čas si nachází třeba i pro podnikání další hollywoodské hvězdy, Hugha Jackmana. Agentura stojí i za novým spotem na jeho kávu Laughing Man.

Navazuje na loňský klip, kvůli němuž tyto na internetu „válčící“ celebrity uzavřely příměří, aby si mohly vzájemně natočit spoty, které vychválí jejich podnikání.

Zavřít reklamu

Nejvíc sexy marketér světa. Reynolds je novou hvězdou content marketingu

Starší článek

Důraz na práci s komunitou se vyplácí, říká Čumpelík z Tipsportu

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na…
5. 5. 20224. 5. 2022
Newsletter

„Marketplace“: nákupy budoucnosti

Úspora peněz, jednotná cena za dopravu, nákup na pár kliknutí. Kde tyto výhody online zákazník najde? Na tržišti.
5. 5. 20226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.