POPAI Awards 2020. Soutěž o nejlepší reklamní prostředky přijímá přihlášky

13. 8. 2020 01:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Středoevropská kancelář POPAI CE pořádá opět soutěž POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. Práce je možné přihlašovat do 20. října.

Zúčastnit se může každá firma z řad výrobců a dodavatelů POP reklamy, vybavení obchodů, světelné reklamy, digitální komunikace, informačních a orientačních systémů, dárkových a propagačních předmětů, potravinářského a nepotravinářského zboží, reklamních agentur a agentur z oblasti podpory prodeje, ale i přímo zadavatelé reklamy v místě prodeje. Soutěží se v nejlepších tradičních POP prostředích (cekem ve 20 kategoriích podle kategorie zboží či zaměření POP prostředku), v nejlepší integraci in-store řešení a digitální komunikaci. Udělena bývá i cena pro absolutního vítěze.

Výsledky soutěže budou zveřejněny na slavnostním vyhlášení 26. listopadu v Kongresovém centrum TOP Hotelu Praha.

Loňským absolutním vítězem se stal Paletový ostrov Jagermeister od firmy Dago s hologramem a podsvíceným jelenem. Toto vystavení získalo ještě ceny za nejlepší materiálovou a technologickou inovaci, za kreativitu a stalo se vítězem v kategorii světelné komunikace.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.