Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

POPAI Awards 2020. Soutěž o nejlepší reklamní prostředky přijímá přihlášky

Redakce MAM13. 8. 202012. 8. 2020

Středoevropská kancelář POPAI CE pořádá opět soutěž POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. Práce je možné přihlašovat do 20. října.

Zúčastnit se může každá firma z řad výrobců a dodavatelů POP reklamy, vybavení obchodů, světelné reklamy, digitální komunikace, informačních a orientačních systémů, dárkových a propagačních předmětů, potravinářského a nepotravinářského zboží, reklamních agentur a agentur z oblasti podpory prodeje, ale i přímo zadavatelé reklamy v místě prodeje. Soutěží se v nejlepších tradičních POP prostředích (cekem ve 20 kategoriích podle kategorie zboží či zaměření POP prostředku), v nejlepší integraci in-store řešení a digitální komunikaci. Udělena bývá i cena pro absolutního vítěze.

Výsledky soutěže budou zveřejněny na slavnostním vyhlášení 26. listopadu v Kongresovém centrum TOP Hotelu Praha.

Loňským absolutním vítězem se stal Paletový ostrov Jagermeister od firmy Dago s hologramem a podsvíceným jelenem. Toto vystavení získalo ještě ceny za nejlepší materiálovou a technologickou inovaci, za kreativitu a stalo se vítězem v kategorii světelné komunikace.

×

Celosvětová síť Public Relations Network rozšiřuje své asijské zastoupení

Starší článek

Za ženský orgasmus! PornHub v nečekaný moment zastavoval mužům videa

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Nový šéf obchodu Testuj.to má značce pomoci s expanzí i novou franšízou

Projekt Testuj.to, který loni uzavřel akvizici s nákupním rádcem Heureka.cz, má nového šéfa obchodu. Radek Černý bude mít na starosti koordinaci…
22. 2. 202121. 2. 2021
Newsletter

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
22. 2. 202123. 2. 2021
Newsletter

Nevychytaný Super Bowl

Automobilka GM svými spoty udělala reklamu spíš Norsku. Jeep vlastní krátký film radši stáhl. Automobilka General Motors ve svém spotu pro americký…
22. 2. 202118. 2. 2021
Newsletter

Kramek „na rohu“ žije!

Capgemini, SharpEnd a The Drum představily CornerShop — obchod budoucnosti a záchranné lano retailu. Nakouknutí do budoucnosti…
22. 2. 202121. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více