Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: kofola
Newsletter

Společný hon na hosty. Výrobci nápojů pomáhají restauracím

Jakub Křešnička13. 7. 202010. 7. 2020

Po koronakrizi otevřelo více restaurací, než se čekalo. Stále ale mají nižší tržby a chodí méně lidí. S nedostatkem hostů jim pomáhají i nápojáři. Poskytují vybavení zdarma, finanční i marketingovou podporu, třeba prostřednictvím svých kampaní.

Mattoni 1873

Agentura: Ritual, Etnetera Motion
Mediamix: BTL, Digitál
Nasazení: léto 2020

Značky Pepsi a Schweppes spadající pod skupinu Mattoni 1873 podpoří restaurace projektem Oživ svůj podnik. Jeho součástí jsou foodtrucky Pepsi či bary Schweppes, ale také program bezplatných online kampaní.

Pilsner Urquell

Agentura: Triad
Mediamix: TV, Print, Digital
Nasazení: 25. 5. – 7. 6.

S plným startem restaurací a hospod rozjel Plzeňský Prazdroj čtrnáctidenní kampaň, v níž lákal hosty do hospod na první pivo zdarma. Firma jich lidem na sůj účet načepovala milion.

Kofola

Agentura: WMC/GREY
Mediamix: TV, online, print, rádio, OOH, kino, event, direct, instore
Nasazení: 1. 6. – 31. 8.

Kampaň Kofoly „Už to tady zase voní po bylinkách“ provází nová verze spotu s „dvanácterákem“, ale i mapa podniků, možnost zdarma posílat pohledy či speciální weby.

Staropramen

Není to nádhera, umět si počkat na to svoje, ptá se Hynek Čermák v kampani Staropramenu, která běží ode dne úplného otevření restaurací. Pivovar pak láká lidi k nákupu i soutěžemi k cestování po ČR.

Agentura: Yinachi
Mediamix: TV, digitál, OOH
Nasazení: 25. 5. – 31.8.

Coca-Cola HBC

Agentura: Dago
Mediamix: POS
Nasazení: 2020

Ve spolupráci s agenturou Dago připravila Coca-Cola HBC pro provozovatele
hospod a restaurací ke znovuotevření uvítací balíčky, jejichž součástí jsou i různé prvky výbavy zdarma.

Svijany

Agentura: Taste
Mediamix: Online, print
Nasazení: 15. 5. – cca 1. 7.

Na oslavu otevření hospod připravil Pivovar Svijany už sedmnácté speciální
pivo Sváteční ležák. Jeho uvedení do vybraných provozů doplnil i kampaní vytvořenou ve spolupráci s agenturou Taste.

×

Služeb a restaurací se dotknou úspory. Češi budou ve výdajích opatrnější

Starší článek

KOMENTÁŘ: Reklamnímu trhu se nedařilo

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Kouřová clona AB: „spin-doctoring“ po česku

Byla čtvrtá únorová neděle a nářek premiéra Andreje Babiše v pořadu Partie na CNN Prima News — vzhledem k poslední šanci provětrat se…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více