Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Nevracejme se k normálu, alespoň v sexu ne, nabádá v nové kampani Durex

Redakce MAM10. 7. 202011. 7. 2020

„Nevracejme se k normálu. Ten až příliš dlouho nestačil. Normální totiž bylo vymýšlet výmluvy, proč nepoužívat kondom. Normální bylo pomlouvat ženy, že jej vůbec mají u sebe. Normální byl jeden milion zbytečně nakažených pohlavními chorobami. Každý den. Takže tohle je výzva pažím, nohám, hýždím i intimním partiím: Nevracejme se k normálu. Svět ještě nikdy nestál tak blízko změně. Změňme jej k lepšímu. Pro každého z nás. Jasně, uplynulých pár měsíců bylo zvláštních, ale právě to dělá zvláštním způsobem rok 2020 zásadním. Až se tedy vrátíme zpět do ulic a skočíme zpátky do našich postelí, nevracejme se k normálu. Užijme si lepší, bezpečnější sex. Každý. Navždy.“

Nový spot Durexu posiluje manifest, který společnost zveřejnila již v květnu na venkovních plochách, v tisku nebo online. Upozorňovala na „normy“, které se ve společnosti stále drží: očerňování žen za to, že nosí v kabelce kondom; akceptování toho, že muž si nenasadí kondom, protože mu nevyhovuje ten „pocit“ apod. Nový spot pokračuje ve výzvě, že lidé mají dbát na svou ochranu a chránit i ostatní.

Durex plánuje nasadit reklamu globálně, nejprve ji ovšem uvedl v Itálii a Řecku, následující týdny přibude Rusko, Velká Británie a další země. Kampaň vytvořila agentura Havas London, produkovala Tubby Brother Films a ozvučila NO8 London.

Zavřít reklamu

Kouzelné světy kolem dálnic

Starší článek

V módě jsou věci z druhé ruky. Online secondhandům se mimořádně daří

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Oddělené světy jsou na škodu

ADVERTORIAL Na našem marketingovém trhu nejčastěji působí ryze české agentury, nebo ty, které mají centrálu v zahraničí a v našich končinách mají jen…
26. 5. 202225. 5. 2022
Newsletter

Cross-medialitu ovládlo Performio

Významným oceněním v rámci ceny Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz se v kategorii Cross-mediální spolupráce roku…
19. 5. 202218. 5. 2022
Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News
DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.