

Kdo naváže na Viva La Vulva? Uzávěrka Cresta Awards je 20. července
Světová reklamní soutěž Cresta Awards, do níž mohli zadavatelé a agentury přihlašovat své práce od února, uzavře seznam přihlášených 20. července. V průběhu srpna bude probíhat hodnocení poroty, která by měla oznámit shortlist kampaní v první polovině září.
K tradičním kategoriím letos přibyla jedna speciální týkající se komunikace a kampaní v průběhu pandemie. Vyhlášení výsledků proběhne s největší pravděpodobností online, a to přenosem z Londýna v druhé polovině září. Přihlášky najdete na cresta-awards.com.
Loňskou nejúspěšnější kampaní byla Viva La Vulva od britské AMV BBDO pro Libresse, která získala Grand Prix ve čtyřech kategoriích a zlato v pěti.
Podobné zprávy


Oddělené světy jsou na škodu


Cross-medialitu ovládlo Performio


Když obsah buduje brand

